[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی خط چشم

تولید در ظرفیت خالی خط چشم

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی خط چشم در فضای تولید نامحدود خود آماده عقد قرارداد با برند شماست، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. متخصصین ما فرمولاسیون انواع خط چشم را برای تولید صنعتی آماده کرده‌اند، تمامی این فرمولاسیون‌ها بدون ایجاد حساسیت هستند و تماما ضدآب هستند. برای تست محصولات تولیدی شرکت زیبا رویان نفیس می‌توانید با ما در ارتباط باشید. خط چشم از آن دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی است که اقلام بسته بندی آن وارداتی است، و از آنجایی که یکی از کارخانه‌های هلدینگ نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان تاسیس شده است، می‌توانید با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی خط چشم (پرایوت لیبل خط چشم/تولید قراردادی خط چشم) از مزایای مناطق آزاد اقتصادی از جمله واردات بدون گمرک تا درب کارخانه استفاده کنید.
یکی از انواع لوازم آرایشی که زیبایی چهره را چندین برابر می‌کند و جذابیت چشم‌ها را افزایش می‌دهد، خط‌ چشم است. انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است و می‌توانید خط چشم را با مدل‌های مختلف روی چشمتان بکشید و از تغییراتی که روی چشم‌ها و چهره‌تان ایجاد می‌شود، لذت ببرید. تولید در ظرفیت خالی خط چشم را به هلدینگ نفیس بسپارید. همان‌طور که از نامش پیداست این محصول برای آرایش و افزایش جذابیت چشم، مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. خط چشم را می‌توانید در مدل‌های مختلف دنباله‌دار و کوتاه و یا گربه‌ای پشت پلک‌هایتان بکشید تا زیبایی چشمتان چندین برابر شود. تولید پرایوت لیبل خط چشم در شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر است. شاید به ‌نظرتان خط چشم، فقط خطی ساده باشد، اما این‌طور نیست. باید حتما از آن استفاده کنید تا متوجه تاثیر آن در درشت شدن، زیبا شدن و جوان کردن چشم‌تان شوید. مایع داخلی خط چشم ماده‌ای روان‌کننده است که باعث می‌شود به راحتی روی پلک کشیده شود. همچنین ماده‌ای غلیظ کننده و رنگ هم داخل این محصول وجود دارد تا غلظت خط چشم را تامین کند و به آن رنگ ببخشد. تولید قراردادی خط چشم در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس می‌توانید انجام دهید.
خط چشم مدادی : اگر به‌ عنوان فرد تازه‌کار قصد استفاده از خط چشم را دارید، انتخاب خط چشم مدادی گزینه خوبی است. چرا که این مدل خط چشم راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد. البته باید با دقت بالایی از این خط چشم استفاده کنید تا پشت پلکتان پخش نشود. خط چشم مدادی ظاهر طبیعی به چشم می‌دهد. روش استفاده از این خط چشم بدین گونه است که باید پلک بالایی چشم را بکشید و نوک مداد را نزدیک مژه‌هایتان ببرید. بعد از آن از گوشه خارجی چشم به سمت گوشه داخلی، خط باریکی بکشید. اگر دوست دارید خط چشم پررنگی داشته ‌باشید، همین مرحله را چندین بار تکرار کنید. از خط چشم مدادی برای زیر پلک هم می‌توانید استفاده کنید. تولید در ظرفیت خالی خط چشم را در فضای تولید نامحدود هلدینگ نفیس تجربه کنید.
خط چشم ماژیکی : خط چشم ماژیکی هم مانند خط چشم مدادی برای افراد تازه‌کار مناسب است. خط چشم‌های ماژیکی نوک تیز هستند و می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این خط چشم  را با نوک متفاوت در بازار پیدا کنید. برای خط چشم کشیدن با این مدل، از گوشه داخلی چشم شروع کنید و با خط‌های کوتاه خط چشم را ادامه دهید. تولید پرایوت لیبل خط چشم در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس با قیمت رقابتی انجام می‌شود.
خط چشم مایع : با توجه به این‌که ماده این خط چشم مایع است، برای کشیدن به تمرکز بالا و همچنین مهارت نیاز دارید. استفاده از این مدل خط چشم برای افراد تازه‌کار کمی مشکل خواهد بود. با خط چشم مایع می‌توان طرح‌های بسیار زیبا و دنباله‌های بلند پشت پلک کشید. تولید قراردادی خط چشم در هلدینگ نفیس انجام می‌شود. بهتر است بدانید که خط چشم‌ها فقط مشکی نیستند و نمونه رنگی آن‌ها نیز در بازار موجود است و به صورت فانتزی می‌باشد و آرایش چشم شما را هیجان‌انگیز می‌کند. تولید در ظرفیت خالی خط چشم با کیفیت صادراتی در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر است.
شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارئه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/ تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط :
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با پنجاه درصد ظرفیت خود.
تولید در ظرفیت خالی ژل بهداشتی بانوان/ پرایوت لیبل ژل بهداشتی بانوان.
تولید در ظرفیت خالی ژل ابرو و صابون ابرو/ پرایوت لیبل ژل ابرو و صابون ابرو.
تولید در ظرفیت خالی موس آرایشی/ پرایوت لیبل موس آرایشی.
تولید در ظرفیت خالی روغن ماساژ/ پرایوت لیبل روغن ماساژ.
تولید در ظرفیت خالی انواع هایلایتر/ پرایوت لیبل انواع هایلایتر.
تولید در ظرفیت خالی انواع دئودرانت/ پرایوت لیبل انواع دئودرانت.
تولید در ظرفیت خالی دورچشم/ پرایوت لیبل دورچشم.
تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان/ پرایوت لیبل محصولات کودکان.
تولید در ظرفیت خالی پرایمر/ پرایوت لیبل پرایمر.
تولید در ظرفیت خالی ریمل/ پرایوت لیبل ریمل.

انتخابگر پوسته

دی ان ان