[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ریمل

تولید در ظرفیت خالی ریمل

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده انواع ریمل در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، متخصصین ما فرمولاسیون انواع ریمل را برای تولید صنعتی با برند شما آماده کرده‌اند، برای تست این محصولات و همچنین ارتباط با واحدهای مختلف شرکت زیبا رویان نفیس می‌توانید با ما در ارتباط باشید. تولید در ظرفیت خالی ریمل(پرایوت لیبل ریمل/ تولید قراردادی ریمل) را به ما بسپارید. ریمل از آن دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی است که معمولا بسته بندی آن وارداتی است، و از آنجایی که کارخانه زیبا رویان نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان تاسیس شده است با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی ریمل (پرایوت لیبل ریمل/تولید قراردادی ریمل) می‌توانید از مزایای مناطق آزاد اقتصادی از جمله واردات اقلام بسته بندی بدون گمرک تا درب کارخانه استفاده کنید.
ریمل یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایش چشم محسوب می‌شود. استفاده از ریمل باکیفیت به مژه‌ها حجم داده و آن‌ها را زیبا‌تر جلوه می‌دهد و همین امر باعث محبوبیت آن در بین خانم‌ها شده است. از ریمل برای بلند کردن، ضخیم شدن، تیره شدن و تشدید مژه‌های طبیعی شما استفاده می‌شود. ریمل‌های چشم دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خودشان را دارند. انتخاب یک ریمل خوب که متناسب با نیاز مژه‌ باشد، تاثیر زیادی بر زیبایی آرایش دارد. تولید در ظرفیت خالی ریمل را به لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس بسپارید.
ریمل‌های محلول در آب: ریمل‌های محلول در آب با محتوای آب بیشتری ساخته می‌شوند. این نوع ریمل، ساده و راحت از روی مژه پاک می‌شود و استفاده از آن برای مبتدیان گزینه بسیار خوبی است. همچنین از ریمل‌های محلول در آب می‌توان برای استفاده روزانه استفاده کرد چون سبب پوسته پوسته شدن یا گلوله شدن ریمل روی مژه‌ها نخواهد شد و از انعطاف بیشتری هم برخوردار است که همین مسئله کمک می‌کند مژه‌های شما دچار آسیب نشوند. هلدینگ نفیس ارائه دهنده خدمات تولید پرایوت لیبل ریمل می‌باشد.
ریمل‌های ضدآب: فرمولاسیون ساخت ریمل‌های ضدآب به گونه‌ای است که در ساخت آن از آب کمتری استفاده شده و به شدت در برابر حل شدن در آب مقاوم هستند. در صورت گریه کردن، عرق کردن یا خیس شدن چشم، این ریمل سریع از روی مژه کنده نمی‌شود. بهتر است برای پاک کردن ریمل ضد آب از روی مژه حتما از مواد پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک‌کننده‌های حاوی روغن استفاده شود. تولید قراردادی ریمل را با هلدینگ نفیس تجربه کنید.
ریمل حجم دهنده (Volume Mascara) : ریمل حجم دهنده فرمول ساخت غلیظی دارد و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است که به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند. برس این نوع ریمل، ضخیم است و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را روی مژه‌ها پخش می‌کند. تولید در ظرفیت خالی ریمل در کارخانه‌های آرایشی و بهداشتی هلدینگ نفیس انجام می‌شود.
ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara ) : این نوع ریمل بلند کننده دارای موادی مانند الیاف است که خودشان را به مژه چسبانده و ظاهر مژه را بلندتر نشان می‌دهند. تولید پرایوت لیبل ریمل با همکاری هلدینگ نفیس بهترین تجربه تولید بدون کارخانه خواهد بود.
ریمل فر کننده : در ریمل فر کننده از پلیمر و رزین استفاده شده تا بتواند فر مژه را بطور موقت حفظ کند. برای استفاده از ریمل فر کننده باید آن را به ریشه مژه‌ها بزنید تا به خوبی شکل بگیرند. این مدل کمک می‌کند لیفت مژه را تجربه کنید. تولید در ظرفیت خالی ریمل در ظرکت زیبا رویان نفیس انجام می‌شود.
ریمل جدا کننده مژه : این محصول همه کاره است بطوری که هم حجم دهنده، هم ضخیم کننده و هم ضد آب است. این ریمل باید کاملا یکنواخت روی مژه‌ها پخش شود تا بخاطر بافت خاصی که دارد کمک کند هر مژه جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان داده شود. تولید پرایوت لیبل ریمل با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر است.
ریمل تقویتی : این ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن مژه، به تقویت و پرشدن مژه به طور طبیعی هم کمک می‌کند و به صورت درمانی عمل می‌کند. هلدینگ نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر می‌باشد.
ریمل فیبری (Fiber Mascara) : ریمل‌های فیبری پوشانندگی زیادی دارند و در زمان استفاده و حرکت روی مژه، با مژه‌ها درگیر می‌شوند و همه مژه‌های شما را پوشش خواهند داد. 
ریمل ضد آب (Waterproof Mascara) : ریمل ضد آب حاوی موم و روغن معدنی است و در برابر آب و تعریق مقاوم است. اگر زیاد عرق می‌کنید یا پوست چربی دارید یا می‌خواهید در استخر با آرایش باشید این ریمل مناسب مژه‌های شماست. تولید در ظرفیت خالی ریمل با قیمت رقابتی در شرکت زیبا رویان نفیس انجام می‌شود.
ریمل اکلیلی : ریمل اکلیلی یک نوع ریمل جذاب و پر زرق و برق است که در صورت استفاده از آن می‌توانید به خوبی در مهمانی‌ها بدرخشید. این ریمل در رنگ‌های مختلف ساخته و به صورت فانتزی می‌باشد و به بازار عرضه می‌شود. هنگام استفاده از ریمل اکلیلی حواستان باشد که آن را به خوبی روی همه مژه‌ها پخش کنید تا یک جا جمع نشود. تولید قراردادی ریمل در هلدینگ نفیس با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.
ریمل‌های رنگی (Colored Mascara) : اگر دوست دارید خیلی تغییر کنید و یک آرایش هیجان انگیز داشته باشید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید. هنگام استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید که یادتان نرود به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید. تولید در ظرفیت خالی ریمل با قیمت رقابتی در مجموعه کارخانه‌های هلدینگ نفیس انجام می‌شود.
ریمل دیفاینر (Definer Mascara) : این نوع ریمل هم مثل ریمل جدا کننده تقریبا همه کاره است. ریمل دیفاینر به حجم دادن و بلند شدن مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل ضد آب بوده و با پخش مساوی روی مژه‌ها، ظاهری مرتب و آراسته به مژه‌هایتان می‌بخشد. این ریمل‌ها از رنگدانه و پلیمرهای خاص ساخته شده و کمک می‌کنند مژه ظاهری طبیعی داشته باشد. این نوع ریمل برای استفاه روزانه مناسب است. تولید در ظرفیت خالی ریمل (پرایوت لیبل ریمل/تولید قراردادی ریمل) در کارخانه‌های هلدینگ نفیس انجام می‌شود.
ریمل ابرو : ریمل ابرو هم تقریبا مانند ریمل مژه است که در رنگ های مختلف وجود دارد و استفاده از ریمل ابرو به براق شدن و پرپشت شدن ابروهایتان کمک می‌کند.
ریمل ژله‌ای : ریمل ژله‌ای انعطاف پذیری بالایی دارد و در حالت دادن به مژه‌ها، بلند کردن و فر کردن آن‌ها تاثیر زیادی دارد. ریمل ژله‌ای حالت طبیعی به مژه‌ها داده و به راحتی هم پاک می‌شود. تولید پرایوت لیبل ریمل با کیفیت صادراتی در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس انجام می‌شود.
ریمل دو سر (Double mascara) : ریمل‌های دو سر یا اصطلاحا 2 در 1، دو کاربرد متفاوت دارند. این ریمل حجم دهندگی و افزایش طول مژه را بطور همزمان انجام می‌دهد. یک سر این ریمل مایع سفید رنگ دارد که به مژه‌ها حجم داده و به محافظت از مژه‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها می‌پردازد و سر دیگر مژه‌ها را بلند می‌کند.
شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارئه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/ تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط :
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با پنجاه درصد ظرفیت
تولید در ظرفیت خالی ژل بهداشتی بانوان/ پرایوت لیبل ژل بهداشتی بانوان.
تولید در ظرفیت خالی ژل ابرو و صابون ابرو/ پرایوت لیبل ژل ابرو و صابون ابرو.
تولید در ظرفیت خالی موس آرایشی/ پرایوت لیبل موس آرایشی.
تولید در ظرفیت خالی روغن ماساژ/ پرایوت لیبل روغن ماساژ.
تولید در ظرفیت خالی انواع هایلایتر/ پرایوت لیبل انواع هایلایتر.
تولید در ظرفیت خالی انواع دئودرانت/ پرایوت لیبل انواع دئودرانت.
تولید در ظرفیت خالی دورچشم/ پرایوت لیبل دورچشم.
تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان/ پرایوت لیبل محصولات کودکان.
تولید در ظرفیت خالی پرایمر/ پرایوت لیبل پرایمر.
تولید در ظرفیت خالی خط چشم/ پرایوت لیبل خط چشم.

انتخابگر پوسته

دی ان ان