[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان

تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات کودکان (پرایوت لیبل محصولات کودکان/تولید قراردادی محصولات کودکان) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. فرمولاسیون تمامی محصولات دارای تست‌های بالینی هستند و هیچ گونه حساسیتی نمی‌دهند. تولید لاین محصولات کودکان برند خود را به شرکت زیبا رویان نفیس بسپارید تا با بهترین کیفیت و همچنین قیمت رقابتی تولید کنید.
اسپری ضد گره موی کودکان : اسپری ضد گره مو یک محصول عالی برای موهای کودکان و بزرگسالان است. گره خوردگی مو کودک یکی از مشکلاتی است که به خصوص ممکن است بعد از استحمام برای مو کودک پیش بیاید. دلیل گره موی در کودکان، موهای در حال رشد است که راحتی گره می‌خورند، به طوری که شانه زدن موهای کودک باعث ناراحتی کودک می‌شود. اسپری نرم کننده موی کودک یک محصول مناسب برای باز کردن گره موی کودکان است. اسپری گره باز کن دارای خاصیت حالت‌دهندگی و حجم‌دهندگی می‌باشد.با ایجاد لایه‌ای بر روی تارهای مو باعث جدا شدن آنها از هم و باز شدن آسان گره‌ها می‌شود.برای کودکانی که دارای موهای بلند و مجعد و یا گره خورده هستند، مناسب می‌باشد. این محصول از کشیدگی موهای نازک کودکان هنگام شانه‌کردن جلوگیری می‌کند. گره خوردن مو یکی از مسائلی است که باعث آزار و ناراحتی در خانم‌ها به خصوص کودکان است و این تفاوتی در کوتاهی یا بلندی موها ندارد. گره خوردگی مو آسیب‌های مو را افزایش داده و باعث پاره شدن و نازک شدن موها می‌شود. تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس انجام می‌شود.
شامپو موی سر و بدن کودکان : مو و پوست سر کودکان بسیار حساس و ظریف می‌باشند. به همین دلیل لازم است از شامپوهای تخصصی کودک و نوزاد برای شست و شوی موهای آنان استفاده کنید. دقت داشته باشید برای شست و شوی موهای آنان هرگز نباید از شوینده‌های مخصوص بزرگسالان استفاده کنید. شامپویی که برای شست و شوی موی کودک خود استفاده می‌کنید باید حاوی ترکیبات رطوبت‌رسان باشد و بتواند رطوبت مورد نیاز پوست و موی سر کودک را تامین کند. همچنین نرم کننده و لطافت بخش موها بوده و از خشکی، زبری و شکنندگی موهای کودکان جلوگیری می‌کند. تولید پرایوت لیبل محصولات کودکان با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر است.
شامپوی هیپوآلرژیک Hypoallergenic (ضد حساسیت) : هنگامی که اقدام به خرید شامپو بچه می‌کنید، خواهید دید که برخی از شرکت‌های تولید کننده از یک اصطلاح با عنوان “هیپوالرژیک” روی جلد شامپو استفاده کرده‌اند. عنوان هیپوالرژیک یه این معنی است که شامپو حاوی برخی از رایج ترین مواد تحریک کننده نیست. اگر کودکتان پوست حساسی دارد با استفاده از این نوع شامپوها، احتمال ایجاد واکنش پوستی بسیار کم می‌شود. پس هنگام خرید شامپو بچه حتما به خاطر داشته باشید که لیست مواد تشکیل دهنده آن را مطالعه کنید و بررسی کنید که یک برچسب ضد حساسیت، روی جلد شامپو حک شده باشد. معیارهای مهمی که باید در انتخاب یک شامپوی بچه دقت داشت این است که حتما حاوی مواد طبیعی و متناسب با سن کودک باشد ، ساخته شده توسط برند های معتبر و شناخته شده باشد و فاقد مواد معطر شیمیایی ، سولفات ، پارابن ، الکل و همچنین سیلیکون باشد. تولید قراردادی محصولات کودکان در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان را با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تجربه کنید.
ضدآفتاب مخصوص کودکان : هنگام خرید بهترین ضد آفتاب برای کودک نوپا یا کودک خردسال، والدین معمولا به دنبال ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان هستند. در واقع، ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان با آن‌هایی که برای بزرگسالان ساخته شده است، تفاوت چندانی ندارند. با این حال، به دلیل حساس بودن پوست کودکان، مصرف ضدآفتاب‌های مخصوص می‌تواند گزینه بهتری برای آن‌ها باشد. هدف از ضد آفتاب جلوگیری از آفتاب سوختگی و عوارض جانبی طولانی مدت ناشی از اشعه خورشید، مانند پیری زودرس و افزایش خطر سرطان پوست است. بیشترین آسیب‌های ناشی از آفتاب در دوران کودکی اتفاق می‌افتد، بنابراین محافظت و مراقبت از پوست در دوران کودکی از اهمیت بیشتری برخوردار است. عملکرد ضد آفتاب‌ها برای کودکان و بزرگسالان یکسان است. به عنوان مثال، کرم ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 30 برای کودکان همان سطح محافظت از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده SPF 30 را برای بزرگسالان ایجاد می‌کند. بنابراین، مواد موثره موجود در آن‌ها اغلب یکسان هستند. سازمان غذا و دارو، ضدآفتاب را برای نوزادان زیر 6 ماه توصیه نمی‌کند. بهتر است پوست نوزادان با کلاه و لباس گشاد و آستین بلند پوشانده شود و یا حتی الامکان در معرض آفتاب قرار نگیرند. برای کودکان بزرگتر از 6 ماه، ضد آفتاب با SPF (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) حداقل 15 توصیه شده است، اگرچه آکادمی پوست آمریکا استفاده از SPF 30 یا بالاتر را پیشنهاد می‌کند. به طور کلی، هیچ مزیت اضافی برای SPF های بالاتر از 50 نشان داده نشده است. تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان در فضای تولید نامحدود لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تجربه کنید.
ضدآفتاب شیمیایی : ضد آفتاب‌های شیمیایی به ضخامت ضدآفتاب‌های فیزیکی نیستند، بنابراین اغلب در ضدآفتاب‌هایی که مخصوص صورت ساخته شده‌اند و همچنین در بطری‌های اسپری یافت می‌شوند. چون ضد آفتاب‌های شیمیایی به جذب پوستی نیاز دارند، باید حداقل 20 تا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از منزل استفاده شوند. تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در فضای تولید نامحدود را در شرکت زیبا رویان نفیس تجربه کنید.
ضدآفتاب فیزیکی : این ضد آفتاب‌ها که گاهی اوقات ضد آفتاب‌های مینرال یا معدنی نیز نامیده می‌شوند، شامل دو ماده اکسید روی (زینک اکساید) و دی‌اکسید تیتانیوم هستند. این ترکیبات روی پوست قرار می‌گیرند و پرتوهای خورشید را منحرف یا منعکس می‌کنند.. این نوع از ضد آفتاب‌ها مانند سپر عمل کرده و هر دو ترکیب به کار رفته در فرمولاسیون آن‌ها از پوست در برابر پرتوهای UVA و UVB به‌خوبی محافظت می‌کنند. تولید در ظرفیت خالی محصولات کودکان در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر است.
لوسیون مرطوب کننده کودکان : بهترین زمان استفاده از لوسیون کودکان بعد از حمام کردن و تعویض پوشک کودک می‌باشد . در صورتی که بعد از بیرون آمدن کودک از حمام، پوست او را با لوسیون ماساژ دهید، رطوبت در پوست بچه حفظ می‌شود. چون پوست کودکان و نوزادان زیاد شسته می‌شود به خصوص در هنگام تعویض پوشک، استفاده از لوسیون بدن به نرمی و لطافت پوست کمک فراوانی می‌کند. از لوسیون کودکان می‌توان در همه قسمت‌های بدن استفاده کرد. پوست نوزادان و کودکان در مقایسه با پوست بزرگسالان، نازک‌تر است و لطافت بیشتری دارد. پوست نوزادان حساس‌تر است و رطوبت خود را سریع‌تر از دست می‌دهد. پس قطعا پوست نوزادان به مراقبت بیشتری نیاز دارد و استفاده از یک مرطوب کننده ملایم برای حفظ رطوبت پوست آن‌ها ضروریست اما توصیه می‌کنیم در انتخاب لوسیون بدن برای نوزاد خود ابتدا با یک پزشک مشورت کنید. اگر پوست کودک خیلی خشک است، لازم است دو بار در روز یا حتی بعد از هر بار تغییر پوشک، از لوسیون بدن کودک روی پوست استفاده شود. لوسیون‌های بدن برای صورت کودکان مناسب نیستند و در صورتی که پوست دست و پاهای کودک شما خیلی خشک باشد ، می‌توانید از لوسیون‌های بدن مخصوص کودک و نوزاد استفاده کنید اما لوسیون را روی صورت کودک نزنید و از کرم‌های مرطوب کننده مخصوص صورت و دست کودکان استفاده کنید . قطعا مرطوب‌کننده‌ی کودکان با مرطوب‌کننده‌ی بزرگسالان دارای شباهت‌هایی است؛ اما توجه به این نکته ضروری را نباید از خاطر دور نگه داشت که این شباهت‌ها نباید منجر به استفاده از محصول مناسب برای بزرگسالان در کودکان شود؛ چرا که اینگونه تفاوت‌های میان این دو دسته‌بندی می‌تواند برای پوست حساس کودک خطرساز باشد. تولید پرایوت لیبل محصولات کودکان در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس بهترین شیوه سرمایه گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.
شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارئه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/ تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط :
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با پنجاه درصد ظرفیت خود
تولید در ظرفیت خالی ژل بهداشتی بانوان/ پرایوت لیبل ژل بهداشتی بانوان.
تولید در ظرفیت خالی ژل ابرو و صابون ابرو/ پرایوت لیبل ژل ابرو و صابون ابرو.
تولید در ظرفیت خالی موس آرایشی/ پرایوت لیبل موس آرایشی.
تولید در ظرفیت خالی روغن ماساژ/ پرایوت لیبل روغن ماساژ.
تولید در ظرفیت خالی انواع هایلایتر/ پرایوت لیبل انواع هایلایتر.
تولید در ظرفیت خالی انواع دئودرانت/ پرایوت لیبل انواع دئودرانت.
تولید در ظرفیت خالی دورچشم/ پرایوت لیبل دورچشم.
تولید در ظرفیت خالی پرایمر/ پرایوت لیبل پرایمر.
تولید در ظرفیت خالی ریمل/ پرایوت لیبل ریمل.
تولید در ظرفیت خالی خط چشم/ پرایوت لیبل خط چشم.

انتخابگر پوسته

دی ان ان