[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن

تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن

شرکت زیبا رویان نفیس به واسطه خطوط تولید مدرن و اتوماتیک خود آماده تولید در ظرفیت خالی انواع لوسیون بدن در تیراژ بالا برای برند شما می‌باشد. ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس توانایی تولید لوسیون بدن در طیف بافت‌های بسیار گوناگونی هستیم، همچنین شما می‌توانید مواد موثره مختلفی را در این محصول انتخاب کنید. لوسیون بدن مرطوب کننده‌ای است که برای استفاده کل بدن فرموله شده است. به همان روشی که هر روز صورت خود را مرطوب می‌کنیم، پوست بدن نیز یک دوز آبرسانی روزانه نیاز دارد. لوسیون‌های بدن نسبت به مرطوب‌کننده‌های صورت غنی‌تر هستند و گاهی اوقات برای مقابله با مشکلات خاصی مانند سلولیت فرموله می‌شوند. یکی از رایج‌ترین انواع محصولات لوسیونی، لوسیون بدن است. لوسیون بدن محصولی کرمی شکل است که البته ظاهری رقیق‌تر از کرم دارد و معمولا برای رفع خشکی پوست بدن استفاده می‌شود. تولید پرایوت لیبل لوسیون بدن روشن کننده یکی از خدماتی است که لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس انجام می‌دهد.
لوسیون‌های بدن می‌توانند کرم‌های غنی، شیر، موس‌های سبک یا روغن‌های آبرسان باشند. آنها ممکن است فرمول غلیظی داشته باشند که بدن را در لایه‌ای غنی از رطوبت می‌پوشاند که پوست کم آب آن را جذب و دریافت می‌کند. بافت‌های سبک وزن بدون ایجاد احساس لغزندگی یکی از مزیت‌های لوسیون بدن است. شما می توانید برای ثبت درخواست تولید در ظرفیت خالی انواع لوسیون بدن (تولید قراردادی لوسیون بدن/پرایوت لیبل لوسیون بدن) با لابراتوار آرایشی و بهداشتی زیبا رویان نفیس در ارتباط باشید. لوسیون بدن دقیقا مانند انواع کرم مرطوب‌ کننده، برای آبرسانی و هیدراته نگه داشتن پوست بدن استفاده می‌شود، اما بر خلاف کرم‌‌های مرطوب‌ کننده بافتی بسیار سبک و زود جذب دارد. به عبارت ساده‌تر، لوسیون‌ها بسیار سبک‌تر هستند و محتوای آب بیشتر و روغن کمتری دارند. و به همین دلیل به راحتی بعد از حامام قابل استفاده هستند و سریعا جذب می‌شوند.
لوسیون بدن مایع، لوسیونی بدون رنگ است و از لحاظ غلظت، کمی از آب غلیظ‌تر است. این لوسیون حاوی مواد تقویت‌ کننده پوست است و باعث آبرسانی عمیق به پوست می‌شود، مانند اسید هیالورونیک یا اوره و یا دپنتنول. در نتیجه آبرسانی عمیق، پوست به راحتی نفس می‌کشد و شاداب و جذاب می‌ماند. برای دریافت نمونه لوسیون بدن مایع و مشاهده بقیه محصولات تولیدی شرکت زیبا رویان نفیس می توانید ار لابراتوار ما واقع در کارخانه بازدید فرمایید. استفاده از لوسیون بدن می‌تواند به بهبود ظاهر و کیفیت پوست کمک کند و از پوست خشک جلوگیری کند. همچنین، بعضی از لوسیون‌های بدن حاوی عناصر مختلف مرطوب کننده مانند اوره، گلیکولیک اسید و اسید هیالورونیک هستند که می‌توانند به درمان مشکلات خاص پوست کمک کنند. تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن مایع در شرکت زیبا رویان نفیس انجام می‌شود. لوسیون بدن اسپری : این لوسیون بدن نیز ترکیباتی شبیه لوسیون بدن مایع دارد. با این تفاوت که به شکل اسپری است و در انواع مختلف مناسب برای انواع پوست تولید می‌شود. لابراتوار آرایشی زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید پرایوت لیبل تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را با ما تجربه کنید. لوسیون ژله‌‌ای نسبت به دو نوع دیگر کمی غیظ‌تر است و به وسیله دست روی پوست قرار می‌گیرد. ماندگاری این نوع لوسیون بیشتر از انواع دیگر بوده و پوست را برای مدت طولانی‌تری هیدراته نگه می‌دارد. که ما در لابراتوار آؤایشی نفیس بافت‌های متفاوتی از این نوع لوسیون بدن را تولید می‌کنیم. و این لوسیون بدن به نسبت بیشتر در بین برندهای مختلف دیده می‌شود.
بزرگترین تفاوت بین مرطوب‌ کننده و لوسیون در این است که میزان ترکیبات آبرسان در لوسیون بدن معمولا بیشتر از انواع کرم مرطوب‌کننده است. لوسیون بدن ترکیبی مؤثر از قطرات آب و روغن است و برای رفع خشکی‌های شدید پوست طراحی شده است. معمولا وزن کمتری نسبت به مرطوب‌کننده‌ها دارد و رقیق‌تر است. مهمترین تفاوت لوسیون با کرم مرطوب‌کننده در این است که لوسیون به هیچ وجه چرب نیست و پوست را مرطوب کرده و آبرسانی می‌کند. شرکت زیبا رویان نفیس آماده عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن(تولید قراردادی لوسوین بدن/پرایوت لیبل لوسیون بدن) با دیگر شرکت‌ها می‌باشد. یک لوسیون بدن خوب و ایده‌آل از بروز آکنه و جوش روی بدن جلوگیری می‌کنند. سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و لایه برداری خفیف انجام می‌دهد. باعث جلوگیری از بروز جوش‌های سرسیاه می‌شوند که علت آن تجمع سلول‌های مرده پوست است. قرمزی پوست و تحریک و التهابات پوستی را کاهش می‌دهند و مواد و ترکیبات ضدالتهاب دارد. پوست بدن را مرطوب نگه داشته و آبرسانی می‌کنند. از بروز خشکی و خارش جلوگیری می‌کند و التهاب پوستی ایجاد نمی‌کند. شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب/ پرایوت لیبل اسکراب.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/  پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان