[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی رژگونه

تولید در ظرفیت خالی رژگونه

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی انواع رژگونه (تولید پرایوت لیبل رژگونه) در فضای تولید نامحدود می‌باشد، فرمولاسیون‌های ما در مدل‌ها و سبک‌های متفاوت آماده تولید هستند و شما می‌توانید برای همکاری در تولید قراردادی (تولید تحت برند) انواع رژگونه با ما در ارتباط باشید. رژگونه یکی از رنگارنگ‌ترین محصولات آرایشی است و از نظر روح بخشیدن به چهره بسیار مهم می‌باشد، رژگونه به واسطه رنگدانه‌های زیاد خود، برای زاویه سازی روی صورت کاربرد زیادی دارد و پوست را بسیار زنده‌تر و پویاتر نشان می‌دهند. بخصوص در روزهایی که پوست رنگ پریده می‌شود شما میتوایند با استفاده از رژ گونه انرژی را صورت خود برگردانید. رنگ‌بندی رژگونه در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس نامحدود است و شما می‌توانید یک محصول به عنوان یک نمونه شاهد برای ما ارسال کنید و مطابق آن دقیقا برای شما رنگ‌سازی کنیم و یا از کالیته رنگ موجود در کارخانه استفاده کنید برای انتخاب رنگ‌بندی استند خود، شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده پرایوت لیبل انواع رژگونه (تولید قراردادی رژگونه) رژگونه یک محصول رنگارنگ در سبد آرایشی است، رژگونه به آرامی روی گونه‌ها اپلای می‌شود باعث شادابی بیشتر پوست و مرطوب شدن ناحیه استفاده شده می‌شود، رژگونه که قرن‌هاست از طریق خرد کردن گل‌های رنگارنگ و مخلوط کردن آن‌ها با روغن‌های طبیعی به دست خانم‌ها می‌رسید، اکنون به شکل بسیار کاربردی‌تر درآمده است. حتی می‌توانیم آن را به چند شکل مختلف بیان کنیم. زیرا رژگونه‌ها نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی انواع مختلفی دارد. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی رژگونه. (تولید پرایوت لیبل رژگونه)
انواع رژگونه :
رژگونه پودری:
رژگونه‌های پودری که شناخته شده‌ترین نوع رژگونه می‌باشد از ترکیب پودرهای مختلف و کمی روغن تشکیل شده و قبل از ارائه به بازار پرس می‌شوند و مانند پنکیک به مصرف کننده می‌رسد. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده رژگونه پودری در ظرفیت خالی خود. رژگونه پودری هم برروی پوست و هم برروی کرم‌پودر، قابل استفاده است و در انواع و رنگ‌ها و در دو مدل براق و مات عرضه می‌شوند. اگر از رژگونه پودری، روی پوست خود استفاده می‌کنید، بدون آن که به پوستتان کرم‌پودر زده باشید، بهتر است ابتدا از یک پرایمر استفاده کنید و آن را مستقیما برروی پوست نزنید. زیرا رژگونه پودری، بدون پرایمر یا کرم‌پودر، دوام زیادی روی پوست نخواهد داشت و بسادگی پخش خواهد شد و خواهد ریخت.
رژگونه مایع: دارای یک فرمولاسیون خلاقانه که اخیراً بسیار محبوب شده است. به شکل مایع در یک بطری کوچک عرضه می‌شود. می‌توان آن را به راحتی استفاده کرد و آن را با دست یا با برس روی صورت اپلای کرد.
رژگونه ژل: این محصول که قوام کمی متراکم دارد، باید به سرعت استفاده شود. بنابراین برای پوست‌های خیلی خشک پیشنهاد نمی‌شود. شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی رژگونه ژل برای برندهای دیگر.
رژگونه مدادی: محصولات آرایشی مدادی بسیار دوست داشتنی هستند زیرا بدون نیاز به هیچ کمکی استفاده می‌شوند، و رژگونه مدادی نیز مانند دیگر محصولات آرایشی مدادی می‌باشد. برای تولید در ظرفیت خالی رژگونه مدادی می توانید با شرکت زیبا رویان نفیس در ارتباط باشید.
رژگونه استیک: این محصول کاربرد آسان‌تری نسبت به رژگونه پودری دارد و مانند رژلب جامد تولید می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تولید رژگونه استیک در ظرفیت خالی و پرایوت لیبل با ما در ارتباط باشید. همچنین از آنجایی که اکثرا بسته‌بندی محصولات استیک وارداتی است شما می‌توانید با عقد قرارداد در ظرفیت خالی شرکت زیبا رویان نفیس از مزایا و امتیازات مناطق ویژه آزاد اقتصادی (سلفچگان) استفاده کنید.
چگونه رژگونه را اپلای کنیم: میکاپ آرتیست‌ها توصیه می‌کنند که برای رژگونه زدن، لبخند بزنید و در همین حال، قسمت برآمده گونه خود را رژگونه بزنید. در این روش، به شکل کلی، ایرادی ندارد ولی باید به خاطر داشته باشید که رژگونه، همانند خط چشم یا هر وسیله آرایش دیگر باید با توجه به صورت هر فرد استفاده شود و چون فرم صورت‌ها و زوایای آن متفاوت است، نمی‌توان برای همه افراد، روش یکسانی را ارائه و توصیه کرد. همیشه از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید و در صورت لزوم، بیشتر استفاده کنید. اینکار بهتر از آن است که مقدار زیادی رژگونه استفاده کنید و بعد مجبور شوید به خاطر بیش از حد بودن آن، صورت خود را بشویید و آرایشتان را از ابتدا آغاز کنید. که این موضوع برای تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی توصیه می‌شود. از برس رژگونه کوچک یا متوسط استفاده کنید.بهتر است برس بیش از حد سفت و پر نباشد. شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی. (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی)
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب/ پرایوت لیبل اسکراب.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/  پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان