[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل و تولید قراردادی برای محصول کرم‌پودر و همچنین تمامی کرم‌های رنگی از جمله بی‌بی کرم ، سی‌سی کرم ، دی‌دی کرم و انواع ضدآفتاب رنگی می‌باشد. ما دقیقا با توجه به نیاز شما فرمولاسیون محصول را بهینه می‌کنیم و مواردی نظیر پوشش یا کاور، غلظت و نوع بافت ، ویسکوزیته ، رنگبندی ، ویتامین‌ها و مواد موثره ، مقدار روان بودن محصول در زمان اپلای روی پوست و ضد آب بودن یا نبودن را با توجه به درخواست شما تغییر می‌دهیم. تمامی فرمولاسیون‌هایی که برای مشتریان عزیزمان در لابراتوار نفیس توسط متخصصین تولید می‌شود تست‌های پایداری و بالینی را پاس کرده‌اند و شما به راحتی می‌توانید از این محصولات برای تولید با برند خود انتخاب کنید. متخصصین لابراتوار نفیس با توجه به تجربه بسیار بالای خود به راحتی هر رنگی که شما به عنوان نمونه شاهد تحویل دهید دقیقا مانند همان رنگ برایتان ساخت انجام می‌دهند و همچنین شما می‌توانید از روی کالیته رنگ 200 عددی ما رنگ بندی خود را انتخاب کنید. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده کرم‌پودر و انواع کرم رنگی در ظرفیت خالی و پرایوت لیبل.
کرم‌پودر که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است. انواع گوناگونی از این محصول در دسترس هستند که از نظر شکل و ساختار با هم متفاوتند. کرم پودر علاوه بر پوشاندن نواقص کوچک پوست نقش‌های دیگری هم دارد. هر کرم پودر با توجه به ساختاری که دارد، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. چندکاره بودن کرم‌پودر این محصول را جذاب کرده است و برای هر موقعیتی (مثل یک روز عادی در دفتر کار، دورهمی خانوادگی و یا یک جشن بزرگ) می‌توانید کرم پودر مناسبی را انتخاب کنید.
ویژگی یک کرم‌پودر خوب: پوشانندگی قوی، پوشش‌دهی بالا اولین معیار برای انتخاب کرم پودر به شمار می‌آید. چرا که این محصولات به راحتی تمام نواقص ظاهری پوست مانند آکنه، جای جوش، کک و مک، لک‌های تیره و قرمزی را می‌پوشانند و پوست را برای یک آرایش بی‌عیب و نقص آماده می‌کنند. بافت سبک : اگر مدت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنید، بهتر است یک کرم پودر سبک را انتخاب کنید. این محصولات منافذ پوستتان را مسدود نمی‌کنند و باعث بروز جوش و آکنه نخواهند شد. علاوه بر این، پوششی یکدست و طبیعی روی صورتتان ایجاد می‌کنند. ترکیبات عالی : وجود انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها در کرم پودر باعث می‌شود تا این محصول نه تنها به پوستتان آسیبی نرساند، بلکه مشکلات احتمالی آن را نیز برطرف کند. به طور مثال کرم پودرهای حاوی ویتامین‌های سی و ای، باعث جوانسازی، جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست خواهد شد. رنگ طبیعی : داشتن رنگ طبیعی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کرم پودر خوب است.، حتماً به تناژ رنگی محصول و تناسب آن با رنگ پوستتان توجه کنید. ماندگاری بالا : حتی اگر یک کرم پودر سبک، با ترکیبات عالی و پوشانندگی بالا باشد، اما ماندگاری لازم را نداشته باشد، محصول خوبی نخواهد بود. زیرا این محصول با گذشت زمان روی پوستتان محو و کدر می‌شود یا حالت ماسیدگی می‌گیرد که همه این موارد آرایشتان را خراب می‌کنند. سازگاری با پوست : مسلماً کرم پودرهای بر پایه چربی، برای پوست‌های چرب ماندگاری خوبی ندارند و باعث ایجاد جوش و آکنه نیز خواهند شد. از طرف دیگر برای پوست‌های خشک نیز نباید از محصولات فاقد چربی استفاده کرد. ویژگی‌های بهترین کرم پودر از نظر پزشکان : بهترین کرم پودر از نظر پزشکان ، محصولی است که با داشتن ترکیبات مرغوب و ضد حساسیت، کمترین آسیب را در درازمدت به پوست بزند. از آنجا که اشعه‌های آفتاب آسیب‌های جدی به پوست می‌زنند، پزشکان توصیه می‌کنند قبل از استفاده‌ی پنکیک صورت یا کرم پودر، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. البته بعضی از برندها کرم پودرهایی تولید کرده‌اند که با داشتن SPF استاندارد، علاوه بر پوشاندن عیوب پوست، از آن در برابر آفتاب نیز محافظت کنند. البته همچنان بهترین راه برای مراقبت از پوست، کرم ضد آفتاب است؛ چرا که استفاده‌ی میزان کمی از کرم پودر نمی‌تواند محافظت کاملی برای پوستتان ایجاد کند. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی)
برخلاف باور عموم، این محصولات آرایشی به پوست تان صدمه نمی‌زنند و برخی از انواع آن‌ها از پوست تان محافظت می‌کنند. بی‌بی کرم BB Cream : این کرم در واقع ترکیبی از چند محصول در یک محصول است؛ تلفیقی از کرم مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر. اولین بی‌بی کرم در سال ۱۹۶۰ در آلمان تولید شد. استفاده راحت یک کرم به جای چند کرم باعث شد خیلی زود کرم زیبایی مورد علاقه خانم‌ها در تمام دنیا شود. تولید در ظرفیت خالی بی‌بی کرم در شرکت زیبا رویان نفیس. سی‌سی کرم CC Cream : محصولی نسبتاً جدید‌ در بازار است. این کرم در اصل یک مرطوب‌کننده رنگی حاوی ترکیبات جدیدی است که نواقص پوست را با به‌کارگیری طیف رنگ‌های مخالف، خنثی می‌کند. سی‌سی کرم علاوه ‌بر اصلاح رنگ پوست، باعث آبرسانی و تأخیر در به‌وجود آمدن چین‌و‌چروک پوست نیز می‌شود و همچنین دارای محافظت مطلوب در برابر آفتاب است. پرایوت لیبل سی‌سی کرم و تولید قراردادی سی‌سی کرم در لابراتوار آرایشی نفیس. دی‌دی کرم DD Cream : یک مولتی کرم و نسل جدیدی از کرم‌های همه‌کاره هست که خاصیت ضد چروک ، ضد پیری ، ضدآفتاب و روشن کنندگی دارد و به ترمیم و زیبایی پوست و حفظ سلامتی آن کمک می‌کند. جایگزین خوبی برای کرم‌پودر شده ‌است. تولید در ظرفیت خالی دی‌دی کرم در لابراتوار نفیس.
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر (پرایوت لیبل کرم پودر/تولید قراردادی کرم پودر) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان و بهره مندی از شرایط ویژه این منطقه در شرکت زیبا رویان نفیس.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی انواع رژلب جامد / پرایوت لیبل انواع رژلب جامد
تولید در ظرفیت خالی انواع شامپو /  پرایوت لیبل انواع شامپو
تولید در ظرفیت خالی انواع ژل شست و شو صورت / پرایوت لیبل ژل شست و شو
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو
خط تولید محصولات تیوپی

انتخابگر پوسته

دی ان ان