[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
خط تولید محصولات تیوپی

خط تولید محصولات تیوپی

شرکت زیبا رویان نفیس در خط تولید محصولات تیوپی خود از دستگاه التراسونیک تمام اتوماتیک استفاده می‌کند که از سرعت بالایی برای بسته‌بندی برخوردار است، که در هر شیفت کاری خود می‌تواند شصت و چهار هزار تیوپ آماده و بسته‌بندی کند. همچنین این خط با بهره‌گیری از فناوری التراسونیک بدون ایجاد حرارت در فرآیند دوخت تیوپ‌ها می‌تواند در بالاترین کیفیت ممکن فرآیند ساخت و بسته‌بندی محصولات را انجام دهد.
ما در لابراتوار آرایشی نفیس توانایی تولید محصولات تیوپی از 5 میل (تستر) تا 350 میل برای انواع کرم،شامپو و ماسک مو را داریم، از این‌رو آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات تیوپی با برند شما هستیم.
برای تولید محصولات خود با بسته‌بندی تیوپ باید چه مواردی را در نظر بگیریم:
حجم محصولات:
تیوپ‌ها در اندازه‌های مختلف قابل استفاده هستند. از 5 میلی که برای بعضی کرم‌های دارویی و نمونه‌ها (Sample) استفاده می‌‌شوند تا حجم‌های نزدیک به 350 میل می‌توان از بسته‌بندی تیوپ‌ها استفاده کرد. با توجه به حجم، امکان استفاده از درب و اپلیکاتورهای متنوع محدود می‌شود اما به‌طور کلی تیوپ محصولی است که با انواع محصولات سازگاری دارد.
ویسکوزیته محصولات: میزان ویسکوزیته محصولات می‌تواند در انتخاب ظرف مناسب بسیار تاثیرگذار باشد. تیوپ این امکان را به تولیدکننده می‌دهد تا به کمک اپلیکاتورهای مختلف انواع محصول با ویسکوزیته متفاوت را بسته‌بندی کند. اما توجه به ویسکوزیته محصول باعث افزایش سرعت انتخاب محصولتان می‌شود. محصولات جامدتر که به‌خودی‌خود جاری نمی‌شوند، باید در تیوپ‌های آلومینیومی  بسته‌بندی شود، در این نوع بسته‌بندی به نیروی خارجی لازم است و نمی‌توان تنها با نیروی گرانش مواد را از داخل تیوپ بیرون آورد.
تاثیر در ماندگاری محصولات: میزان نشت مواد شیمیایی در تیوپ‌های آلومینیومی کم‌ترین حد است به همین دلیل می‌توان با خیال راحت از آن‌ها برای نگهداری طولانی‌مدت انواع مواد شیمیایی استفاده کرد. اما با توجه به ویژگی‌های دیگر مثل محدودیت در چاپ، بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند از تیوپ با پایه پلاستیک استفاده کنند. هرچند این روزها پوشش‌های مناسب و قوی برای تیوپ‌های آلومینیومی استفاده می‌شود، اما همچنان در دست گرفتن تیوپ‌های PE و laminet بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بیشتری دارد.
در مارکت از کدام بسته‌بندی استقبال می‌شود: هر نوع از جنس تیوپ با نوع خاصی از چاپ جلا می‌گیرد، پس یادتان باشد قبل از انتخاب نوع چاپ و جنس تیوپ به طبقه‌ی مصرف کنندگان خود نیز توجه کنید. معمولا خانم‌ها با سن بالاتر از ۴۰ ترجیح می‌دهند از محصولات براق استفاده کنند و محصولاتی با طرح‌ طلاکوب می‌تواند برای این رده‌ی سنی پرطرفدار باشند. نوجوانان اغلب محصولات با روکش مات را ترجیح می‌دهند و محصولاتی با این مخاطبان هدف باید چاپ متفاوت داشته باشند.
طرح برش محصول: برش مقطع عرضی تیوپ‌ها به‌طور کلی به دو شکل دایره و بیضی تقسیم می‌شود و انتخاب آن در بیشتر موارد سلیقه‌ای است. البته متخصصان پیشنهاد می‌کنند برای حجم‌های بالاتر از انواع بیضی استفاده شود چون کنترل خروج محتویات از تیوپ با سطح مقطع بیضی در حجم‌های بالا راحت‌تر است. شکل مقطع عرضی تیوپ می‌تواند در انتخاب درب هم تاثیرگذار باشد، پس قبل از نهایی شدن جنس و شکل تیوپ دنبال انتخاب درب آن نروید.
انتخاب درب محصول و انواع آن :  درب‌های پیچی مخصوص محصولاتی‌ست که تاریخ انقضای کوتاه مدتی دارند یا در بسته‌بندی‌هایی با حجم‌های کم تولید می‌شوند. به‌طور کلی درب‌های فشاری مکمل اپلیکاتورهایی هستند که در بسته‌بندی تیوپ‌ها استفاده می‌شوند. وجود این درب‌ها به‌عنوان محافظ اپلیکاتور یا پمپ‌ها کمک می‌کند تا بهداشت مواد داخل تیوپ به بهترین شکل ممکن تامین شود.  درب‌های فلیپ‌تاپ، یکی از محبوب‌ترین درب‌ بین مصرف‌کنندگان تیوپ هستند، قیمت تمام‌شده‌ی پایین، در کنار استفاده‌ی راحت و عمر نسبتا طولانی بعضی از مزایای درب‌های فلیپ‌تاپ است.
تیوپ شفاف یا مات: جنس‌های مختلف تیوپ جلاهای متفاوتی دارند. برای تیوپ‌های شفاف که عموما برای محصولات لب استفاده می‌شوند، امکان چاپ‌های متفاوتی وجود ندارد و بهتر است خود ماده داخل ظرف جذابیت دیداری لازم را داشته باشد. بسیاری از محصولاتی که در تیوپ‌های روشن بسته‌بندی می‌شوند با اندازه‌های مختلف اکلیل تزیین می‌شوند. اگر محصولی دارید که تا قبل از خروج از دهانه، زیبایی لازم را ندارد، حتما از مدل‌های مات یا غیرشفاف استفاده کنید.
تیوپ‌های پمپ دار: در محصولات بهداشتی تیوپ‌های پمپ‌دار در بسته‌بندی محصولات دارویی دیده می‌شوند اما بازار مصرف‌کنندگان این نوع تیوپ را بیشتر در محصولات لوکس می‌پسندد. امکان استفاده از انواع پمپ‌های نی‌دار، پمپ‌ های تحت خلاء، پمپ غلیظ‌پاش، پمپ رقیق‌پاش، فوم‌سازها و پمپ‌های اروسول برای تیوپ‌ها وجود دارد. البته انتخاب مناسب‌ترین تیوپ به مشاوره‌ حرفه‌ای متخصصان نیاز دارد.
برخی شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده تیوپ در ایران عبارتند از : شرکت محب ، شرکت آراپوش گستر ، شرکت سورنا .
تولید قراردادی محصولات آرایشی و بهداشتی و پرایوت لیبل آرایشی را در فاضی تولید نامحدود لابراتوار آرایشی نفیس تجربه کنید.
برخی محصولاتی که در لابراتوار آرایشی نفیس آماده تولید در ظرفیت خالی آنها هستیم :
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی ماسک مو/ پرایوت لیبل ماسک مو
تولید در ظرفیت خالی شامپو/ پرایوت لیبل شامپو
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر/ پرایوت لیبل کرم پودر
تولید در ظرفیت خالی سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست

انتخابگر پوسته

دی ان ان