[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم

تولید در ظرفیت خالی سایه چشم

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل سایه چشم و پالت‌های سایه در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، تولید پالت سایه برند خود را به ما بسپارید و بدون دغدغه‌های تولید در صنعت آرایشی و بهداشتی برند سازی کنید. همکاران و متخصصین لابراتوار آرایشی نفیس در واحد تحقیق و توسعه فرمولاسیون‌های مرغوبی با بهترین مواد اولیه دنیا تهیه کردند و آماده عقد قرارداد برای تولید برند شما هستیم. همچنین شما می‌توانید از شوروم ما واقع در کارخانه بازدید نمایید و از کالیته 300 رنگی سایه‌های چشم ما در لابراتوار آرایشی نفیس رنگ بندی خود را انتخاب کنید. البته گفتی است که همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن توانایی رنگ سازی انحصاری و اختصاصی برای برند شما را نیز دارند. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی.
سایه چشم، یکی از لوازم آرایشی برای چشم است که بر روی پلک‌ها و زیر ابروها اپلای می‌شود. با استفاده از سایه چشم می‌توان، زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کرد. مواد گوناگونی در ساخت سایه چشم‌ استفاده می‌شود، به طور کلی این مواد را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم بندی کرد: اولین گروه بیس فیلرها هستند که ماده اصلی سازنده سایه چشم است و آن را برای پر کردن سطح پوست مناسب می‌سازد. این مواد غالبا شامل مواد معدنی همچون میکا، تالک و کائولن هستند که به سایه چشم بافت و حجم اضافه می‌کنند. گروه دوم موادی هستند که به سایه چشم خاصیت چسبندگی می‌بخشند تا سایه چشم بر روی پوست یا بر پشت پلک‌ها به اصطلاح بنشیند. به طور مثال عنصر روی که سفید رنگ می‌باشند دارای این خاصیت هست و در تولید سایه چشم به عنوان چسب خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند.لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده انواع پالت سایه در ظرفیت خالی تولید خود. دسته سوم موادی هستند که باعث ایجاد لغزندگی در سایه چشم شده تا بتوانند به آرامی بر روی سطح پوست بلغزند. امکان دارد برای این منظور از سیلیس استفاده شود. دسته بعدی نگهدارنده‌ها می‌باشند. به دلیل اینکه سایه‌های چشم مدت زمان طولانی‌تری بدون ورود باکتری‌ها روی صورت بمانند و طول عمر و استفاده بیشتری داشته باشند، از این مواد استفاده می‌گردد. گلیکول و توکوفرول مواد رایجی هستند که در سایه چشم به عنوان مواد نگهدارنده نقش آفرینی می‌کنند. لازم است بدانید برای ساخت سایه چشم مناسب، باید بین این مواد تمام دسته‌ها تعادل برقرار گردد. دسته آخر رنگدانه‌ها هستند که ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس از بهترین نوع آنها و مرغوب‌ترین نوع و از سورس‌های اروپایی به نام تهیه می‌کنیم.لابراتوار آرایشی بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی. اگر استفاده از سایه پودری برایتان تکراری شده است و دوست دارید سایه چشم دیگری را استفاده کنید، سایه‌ی چشم کرمی برایتان گزینه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم می‌بخشند اما معمولا برای پوست‌های چرب مناسب نمی‌باشد. که ما در شرکت زیبا رویان نفیس سایه چشم کرمی نیز توانایی تولید در ظرفیت خالی خود را داریم و آماده عقد قرارداد با دیگر برندها هستیم. این نوع سایه‌ها اکثرا در ظرف چار کوچک موجود می‌باشند و رنگ‌های مختلف آنها به صورت تکی به فروش می‌‌رسد و به خاطر همین ویژگی می‌توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب نموده. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می‌شود از قلموهایی که براش‌های بزرگتری دارند استفاده کنید چرا که مانع از ریختن سایه می‌شوند. شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (تولید پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی) در فضای تولید نامحدود. برای خیلی از صاحبین کسب و کار یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها تامین اقلام بسته بندی است و سایه چشم و پالت سایه جز آن دسته از محصولاتی است که بسته بندی وارداتی بهتری دارد نسبت به تولید کنندگان داخلی، از همین جهت شما می‌توانید با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی آرایشی(تولید پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی) خود با لابراتوار آرایشی نفیس و بهداشتی از امکانات مناطق ویژه آزاد اقتصادی برای واردات اقلام بسته بندی خود بهره‌مند شوید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09125902757 تماس بگیرید و یا در پیام‌رسان واتس آپ با همین شماره در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر / پرایوت لیبل انواع کرم رنگی
تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد /  پرایوت لیبل بالم لب
تولید در ظرفیت خالی شامپو / پرایوت لیبل شامپو فری سولفات
تولید در ظرفیت خالی انواع شوینده صورت/ پرایوت لیبل ژل شستشو و مسیلار واتر
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان