[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد و بالم لب

تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد و بالم لب

تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد و بالم لب با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس در منظقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان و بهره‌مندی از شرایط فوق العاده این مناطق ، راهی مطمئن برای سرمایه گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد. ما توانایی رنگ سازی نامحدود برای رژلب جامد داریم و هر رنگی که مدنظر شما باشد دقیقا مشابه آن را می‌سازیم. انواع رژلب جامد در مدل‌های مات و شاین قابل سفارش هستند. همچنین توانایی تولید انواع بالم لب نیز در لابراتوار آرایشی نفیس وجود دارد. تست های بالینی و پایداری برای تمامی فرمولاسیون رژلب جامد و بالم لب گرفته شده است و با خیال راحت می‌توانید سفارش گذاری برای تولید آنها انجام دهید. شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات ظرفیت خالی و پرایوت لیبل برای تمامی محصولات آرایشی در فضای تولید نامحدود.
رژلب جامد : رژلب محصولی است که می‌توان به عنوان یکی از پر مصرف‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی از آن نام برد. در فرمولاسیون رژلب جامد معمولا ترکیباتی مشابه استفاده می‌شود و نوع ترکیبات از لحاظ برند و کیفیت و درصد ترکیب آنها باعث می‌شود محصول نهایی که به دست شما می‌رسد دارای کیفیتی منحصر به فرد باشد. امولینت‌ها یا نرم کننده‌ها : این ترکیبات معمولا بین ۱۰ تا ۶۰ درصد از فرمولاسیون یه رژلب جامد را در بر می‌گیرد. امولینت‌های مصرفی در فرمولاسیون رژلب جامد معمولا ساختار مولکولی بزرگی دارند تا از شره شدن رژ از لب جلوگیری شود و این ترکیبات برای نرم کنندگی پوست لب در رژلب استفاده می‌شود. امولینت‌ها را به عنوان مثال با لانولین گیاهی ، شیباتر ، کستر اویل یا همان روغن کرچک ، لانولین سنتزی ، ایزوپروپیلن میرستات ، سیلیکون‌های سبک و سنگین می‌توان معرفی کرد. البته این مواد برای مثال بوده و روغن‌های سبک دیگری نیز در فرمولاسیون‌های رژلب‌های جامد استفاده می‌شود امروزه در فرمولاسیون‌های جدید رژلب جامد از روغن جوجوبا و روغن کنجد نیز به عنوان امولینت استفاده می‌شود. مواد ساختاری و وکس‌ها : این ترکیبات به وکس‌های آرایشی معروف هستند که در فرمولاسیون رژلب‌های جامد از ۱۵ تا ۳۵ درصد مورد استفاده قرار می‌گیرد. وکس‌ها باعث پایداری و سفت شدن رژلب می‌شوند که معمولا گیاهی هستند و در زبان فارسی وکس به معنی همان صمغ می‌باشد. وکس‌های مصرفی در فرمولاسیون‌های رژلب معمولا از بین بیز وکس یا همان وکس موم زنبور عسل ، کاندلیلا وکس ، کارنوآبا وکس ، ازوکریت وکس ، میکروکریستالین وکس و وکس‌های دیگر انتخاب می‌شود. پیگمنت‌ها یا رنگدانه‌ها : پیگمنت‌های رژلب معمولا بین ۴ تا ۱۴ درصد در فرمولاسیون مورد استفاده قرار می‌گیرنند. پیگمنت‌های مورد استفاده در فرمولاسیون‌های آرایشی و بهداشتی باید برای استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی و یا دارویی باشند که پینگمنت‌های معدنی هستند. باید بدانیم که رژلب‌های ۲۴ ساعته معمولا از رنگدانه‌های صنعتی استفاده می‌کنند و بسیار مضرر است و می‌توان گفت سرطان زا نیز هستند ،پس دقت کنید هنگام خرید فریب تبلیغات را نخورید. مات کننده‌ها : اگر محصولی مات باشد در آن از مواد مات کننده استفاده می‌شود و مواد مات کننده در رژلب‌ها تا ۷ درصد مورد استفاده قرار می‌گیرنند. مات کننده‌ها را برای مثال می‌توان پودر تالک ، پودر میکا و سیلیکا نام برد. پوشش دهنده‌ها : این مواد برای بالا بردن پوشش و کاور محصول مورد استفاده قرار می‌گیرنند که تا ۳ درصد از آنها استفاده می‌شود. اسانس یا طعم دهنده : رژلب محصولی است که معمولی در آن از اسانس یا طعم دهنده استفاده می‌شود که تا ۰/۴ درصد در فرمولاسیون‌های رژلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویتامین‌ها : در بسیاری از فرمولاسیون های رژلب از ویتامین ها تا ۱ درصد استفاده می‌شود. ویتامین E برای نرمی پوست بسیار مفید است و در ترکیبات اکثر رژلب‌ها دیده می‌شود. منبع توضیحات درباره فرمولاسیون رژلب، لابراتوار مانیا.
لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده همکاری با دیگر برندها در زمینه تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان. از آنجایی که اغلب شرکت‌هایی که رژلب جامد در سبد کالایی خود دارند از پوکه وارداتی استفاده می‌کنند ، از دغدغه‌ها و مشکلات واردات آن مطلع هستند. شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری در واردات اقلام بسته بندی شما نیز می‌باشد، شما می‌توانید به راحتی از مزایای مناطق ویژه آزاد اقتصادی بدون احداث واحد تولیدی فقط با عقد قرارداد با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس بهره‌مند شوید.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر / پرایوت لیبل انواع کرم رنگی
تولید در ظرفیت خالی انواع شامپو /  پرایوت لیبل انواع شامپو
تولید در ظرفیت خالی انواع ژل شست و شو صورت / پرایوت لیبل ژل شست و شو
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان