[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع

تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع

رژلب مایع یکی از آن دسته محصولات آرایشی است که یک فرمولاسیون خاص می‌تواند در برندسازی و مارکتینگ سبد محصولات شما بسیار کمک کند. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس برای تولید رژلب مایع با کمک متخصصین خود توانسته فرمولاسیون‌های پایه بسیار روان و سبکی تولید کند و به راحتی می‌تواند با تغییرات در آن فرمولاسیون‌ها انواع مختلفی از رژلب مایع تولید کند. مواد اولیه استفاده شده در فرآیند تولید رژلب مایه لابراتوار نفیس از بهترین و معتبرترین شرکت‌های اروپایی تهیه می‌شوند و ماندگار هستند. رژلب مایع در دو دسته کلی مات و شاین تولید می‌شود و زیرمجموعه رژلب مایع شاین برق لب نیز در تولیدات ما دیده می‌شود. ما به پشتوانه واحد تحقیق و توسعه خود توانستیم تمامی نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف کنیم.
این محصولات همگی تست‌های پایداری را گذراندن و آماده تولید صنعتی هستند. همچنین گفتنی است شما می‌توناید هم زمان با عقد قرارداد پرایوت لیبل آرایشی / تولید قراردادی آرایشی از کالیته 200 رنگی رژلب‌های مایع ما دیدن فرمایید و از همان استند رنگبندی خود را انتخاب کنید.
لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله پرایوت لیبل رژلب مایع و تولید قراردادی برق لب می‌باشد.
مطلبی درباره رژلب مایع : رژ‌لب مایع از اوایل قرن بیست و یکم جز محبوب‌ترین لوازم آرایشی قرار گرفت. همانطور که می‌دانید ظاهر رژلب مایع شبیه به ریمل است و درون آن یک براش قرار دارد. شما تنها باید با استفاده از آن براش رژ را روی لب خود بکشید. برای برخی از افراد رژلب مایع استفاده ساده‌تری داشت و آن را ترجیح می‌دادند در حالی که هنوز عده‌ای سادگی استفاده و راحتی حمل و نقل رژلب جامد را ترجیح می‌دهند. قطعا شکی در این نیست که رژلب جامد سابقه بسیار زیادی دارد و چندین سال است که مردم از این نوع رژلب استفاده می‌نمایند.  به همین دلیل است است که تولید رژلب جامد از رژ لب مایع به نوعی بیشتر هم است. به صورت کلی رژلب جامد ظاهری مجلسی‌تر دارد و به نوعی پوشش دهی بهتری روی لب خواهد داشت. اما از طرف دیگر معمولا در مهمانی‌ها و مجالس باید هر دو ساعت یک بار آن را تجدید کرد. رژ‌لب مایع معمولا ظاهری کمی براق‌تر دارد و این موضوع به دلیل ماهیت فرمولاسیون کلی آن است. استفاده از رژلب مایع و جامد را به نوعی سلیقه‌ای می‌توان دانست. البته در برخی موارد بانوان از این بابت گلایه می‌کنند که رژلب مایع لب آنها را خشک می‌کند.(که این موضع دقیقا در واحد تحقیق و توسعه نفیس پیگیری و در فرمولاسیون‌های ما کاملا رفع شده است.) معمولا افکار عمومی انتظار درخشش و براقیت را از رژلب مایع دارند و به همین دلیل در ذهن آن نمی‌گنجد که رژلب مایع مات وجود داشته باشد که ما در لابراتوار آرایشی نفیس فرمولاسیون‌های بسیار خوبی برای رژلب‌های مایع مات نیز داریم. برخی ویژگی‌های یک رژلب خوب : آبرسانی لب ، بدترین حالتی که یک رژ لب می‌تواند داشته باشد این است که پس از استفاده، لب را پوسته‌پوسته کرده و در درازمدت پوست آن را خشک و آسیب‌پذیر کند. در مقابل یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که به رطوبت رسانی پوست کمک کند. در واقع رژلب آبرسان بهترین نوع رژلب است که در طول مدتی که از آن استفاده می‌کنید با حفظ رطوبت پوست لب به سلامت آن کمک کند. بافت سبک و غیر چسبنده، برخی از رژلب‌ها که با عنوان رژلب ماندگار به مشتریان عرضه می‌شوند بافت بسیار چسبنده و نامطلوبی دارند. این گونه از محصولات روی لب ایجاد سنگینی کرده و در طول مدت استفاده، حس ناخوشایندی را به فرد منتقل می‌کنند. یکی از ویژگی‌های رژلب خوب این است که بافت سبک و غیرچسبنده داشته باشد. محافظت در برابر آفتاب، همان‌طور که می‌دانید عموم مردم ضد آفتاب را به‌طور کامل روی لب خود نمی‌زنند. بهترین مادل رژلب معمولاً دارای spf بوده و از لب در برابر آسیب‌های نور خورشید محافظت می‌کند.
تولید سبد محصولات آرایشی خود را به ما بسپارید، شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و مشارکت در ظرفیت خالی خود با دیگر شرکت‌ها. برای اطلاعات بیشتر می‌توایند با ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع (پرایوت لیبل رژلب مایع) با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس از مزایا و امتیازات مناطق ویژه آزاد اقتصادی (سلفچگان) برای واردات اقلام بسته بندی خود استفداه نمایید.
مطالب مرتبط :
تولید در ظرفیت خالی انواع عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب / پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر / پرایوت لیبل کرم پودر
تولید در ظرفیت خالی انواع رژلب جامد / پرایوت لیبل رژلب جامد و بالم لب
تولید در ظرفیت خالی انواع شامپو / پرایوت لیبل شامپو
تولید در ظرفیت خالی انواع ژل شست و شو صورت / پرایوت لیبل ژل شست و شو
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو/ پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان