[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ضدلک

تولید در ظرفیت خالی ضدلک

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود توانسته فرمولاسیون‌های بسیار متنوعی برای انواع ضدلک آماده کند. این فرمولاسیون‌ها برای انواع ضدلک و روشن کننده از جمله تولید در ظرفیت خالی کرم ضدلک ، پرایوت لیبل سرم ضدلک ، ظرفیت خالی تونر ضدلک ، تولید قراردادی ماسک صورت ضدلک ، تولید در ظرفیت خالی میسلارواتر ضدلک ، تولید پرایوت لیبل لوسیون بدن روشن کننده ، ظرفیت خالی کرم دور چشم ضدلک و روشن کننده ، تولید قراردادی سرم دور چشم ضدلک و روشن کننده و... هستند. ما به پشتوانه متخصصین خود در آزمایشگاه با بهره‌گیری از عصاره گیاهان سودمند و دارویی و همچنین مواد اولیه خوب و قابل اعتماد از بهترین شرکت‌های دنیا قوی‌ترین ضدلک‌ها را می‌توانیم در ظرفیت خالی تولید خود برای برند شما تولید کنیم. مواد موثره برای بهبود لک پوستی در محصولات آرایشی و بهداشتی عبارتند از : نیاسین آمین ، آلفا آربوتین ، ویتامین سی ، عصاره شاهی ، عصاره شیرین بیان ، کوجیک اسید ، رتینول و...
لک‌های پوستی، یکی از رایج و متداول‌ترین مشکلاتی هستند که برای پوست اتفاق می‌افتد ، درصد بسیار بالایی از افراد جامعه هر کدام به نحوی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. لک‌ پوستی در انواع مختلفی وجود دارد. متداول ترین نوع لک پوستی که کمتر کسی در طول زندگی آن را حس نکرده است، لک‌های پوستی‌ای است که دلیل آن آفتاب سوختگی می‌باشند. معمولا این نوع لک‌ها، به شکل کک و مک و گاهی به شکل سوختگی سطح کلی پوست اتفاق می‌افتند. اشعه خورشید و نور آفتاب با تحریک ملانین پوست، باعث افزایش رنگ دانه‌های پوستی می‌شود و همین باعث آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر روی پوست می‌شود. محصولات ضدلک از آنجایی که جنبه زیبایی و درمانی دارند در بین مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی پرمصرف و پرطرفدار هستند، شما می‌توانید برای تولید انواع ضدلک در ظرفیت خالی، پرایوت لیبل و یا تولید قراردادی با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید.
عوامل ایجاد لک : قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراءبنفش خورشید، می‌تواند به ایجاد لکه‌های پوستی منجر شود؛ چرا که اشعه ماوراءبنفش سطح تولید ملانین پوست (رنگدانه‌ای که به پوست ما رنگ می‌دهد) را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با گذشت زمان، این ملانین اضافی می‌تواند باعث ایجاد لکه‌ یا تیرگی پوست شود. ضدآفتاب می‌تواند از این لک‌ها جلوگیری کند. امکان ایجاد لکه‌های پوستی به واسطه نوسانات هورمونی، مخصوصاً در دوران بارداری یا یائسگی نیز وجود دارد؛ زیرا تولید ملانین در پوست با سطح هورمون‌ها نیز در ارتباط است. تولید در ظرفیت خالی ضدلک با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر می‌باشد. با افزایش سن، قدرت ترمیم پوست ما در برابر آسیب‌هایی نظیر نور خورشید، کاهش خواهد یافت. این امر خود دلیلی بر افزایش احتمال ظهور لکه‌های پوستی در میانسالی است. تولید پرایوت لیبل ضدلک در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد. ژنتیک، استفاده از برخی داروها و یا آسیب شیمیایی و فیزیکی پوست نیز می‌توانند در ایجاد لکه‌های پوستی نقش داشته باشند. با اینکه اکثر لکه‌های پوستی بی‌خطر هستند، اما در برخی موارد می‌توانند نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای باشند. اگر با پوست خود و حساسیت آن نسبت به استفاده از ترکیبات مختلف روی کرم‌ها، آشنایی ندارید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.
تشخیص یک محصول ضدلک خوب : کرم ضدلک هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد و باعث التهاب و یا قرمزی پوست نمی‌شود. این کرم پس از استفاده نرمی و لطافت خاصی را بر روی پوست به وجود می‌آورد. اگر می‌خواهید کرم ضدلک اثر طولانی مدت داشته باشد، باید به صورت مداوم از آن استفاده کنید. کرم ضدلک خوب باید باعث درخشندگی، شفافیت و افزایش شادابی پوست گردد.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. ما به واسطه تاسیس کارخانه خود در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان توانایی و زمینه صادرات محصولات نهایی و واردات مواد اولیه و اقلام بسته بندی از سایر کشورها را داریم، شما نیز با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی محصولات آرایشی و بهداشتی) با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس می‌توانید از شرایط و مزیت‌های ایده‌آل مناطق آزاد اقتصادی استفاده کنید.
|مطالب مرتبط: 
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/ پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان