[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن

تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس با تجهیز خط تولید خود در زمینه ساخت و فرآوری انواع عطر و ادکلن آماده همکاری و عقد قرارداد با دیگر برندها می‌باشد. برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی محمولا برای دست‌یابی به فروش بالا از اقلام بسته‌بندی وارداتی استفاده می‌کنند، یکی از این محصولاتی که در بسیاری از برندها اقلام وارداتی استفده می‌شود عطر است. کارخانه شرکت زیبا رویان نفیس در منطقه آزاد تجاری سلفچگان قرار گرفته است و موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گزاری شما در این زمینه است تا از شرایط ویژه این مناطق برای واردات اقلام خود استفاده کنید،لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهد بود و در تک تک تصمیم گیری‌های شما برای خرید و ساخت و تولید محصولاتتان به عنوان یک مشاور با سابقه یاری رسان شما خواهد بود. لابراتوار نفیس تولید کننده انواع عطر و ادکلن در حجم‌های 5 میل تا 200 میل و رایحه‌های نامحدود. ما در لابراتوار نفیس به عنوان یک تولید کننده درجه یک فقط از اسانس‌های معتبر و با کیفیت برای تولید عطر و ادکلن استفاده می‌کنیم، از جمله شرکت پایان (فرانسه) که نماینده فروش و توزیع اسانس‌های آن شرکت نیز هستیم. فرآیند ساخت تمامی عطرهای ما با دستگاه‌های مدرن انجام می‌شود که حتی عمل فرآوری عطرهایمان بدون میکسر فیزیکی و به واسطه گاز نیتروژن انجام می‌شود تا محصول نهایی از بهترین کیفیت برخوردار باشد. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس با شرکت‌های معتبر از کشورهای ایتالیا، تایوان، هند و چین برای خرید ملزومات بسته بندی عطر کار می‌کند و ما می‌توانیم تمامی این ارتباطات را برای تولید محصولات شما داشته باشیم و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و هرچه زودتر در این صنعت پرسود حضور داشته باشید. برای ارتباط سریع و ثبت درخواست خود می‌توانید با شماره‌های داخل صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید.
انواع عطر، فرق عطر و ادکلن : فرق عطر و ادكلن تنها در میزان مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها است. عطر در حقیقت به مایعی می‌گویند که میزان اسانس بسیار بالایی داشته و مقدار بسیار کمی الکل یا فیکساتور در آن وجود دارد. اما ادکلن برخلاف عطر، دارای میزان بسیار بالاتری از الکل است. ادکلن‌ها تقریبا ۷۰ تا ۹۰ درصد حاوی الکل هستند. البته ناگفته نماند که همین تفاوت در میزان الکل و اسانس، باعث تفاوت در میزان ماندگاری آن‌ها شده است. همواره برندهای معروف جهان، عطرهای بسیار گران‌قیمتی را عرضه می‌کنند. در حقیقت میزان غلظت اسانس موجود در عطر و البته منشا طبیعی آن‌ها، باعث گران بودنشان می‌شود. عطر که ریشه عربی دارد، درواقع یک مایع خوشبو است که مخلوطی از انواع اسانس‌ها، مواد تثبیت‌کننده و حلال‌ها بوده و برای خوشبو کردن بدن و یا محیط استفاده می‌شود. و اما واژه ادکلن در حقیقت به معنای آب کلن است. این نام‌گذاری به این دلیل بود که ادکلن برای اولین بار توسط یوهان ماریا فارینا در سال ۱۷۰۹ در کلن آلمان تولید شد. اما فرق عطر و ادكلن در اینجا مشخص می‌شود، چراکه ادکلن به مایع خوشبویی می‌گویند که در ترکیبش ۲ تا ۵ درصد پرفیوم و ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل به کار می‌رود.  عطر: عطر یا همان پرفیوم حاوی ۲۰ تا ۴۰ درصد روغن معطر است. ادکلن: ادکلن‌ها کمترین میزان روغن معطر و بالاترین میزان الکل را دارند. آن‌ها حاوی ۲ تا ۴ درصد روغن معطر و ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل هستند. ادوپرفیوم: ادوپرفیوم حاوی ۱۵ تا ۲۰ درصد روغن معطر بوده و الکل تقریبا پایین‌تری نسبت به ادکلن دارد. ادوتویلت: ادوتویلت که نوع رقیقی از عطر به شمار می‌رود، معمولا آب معطر نیز نامیده می‌شود. این مایع خوشبو حاوی ۵ الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر بوده و تقریبا درصد الکل بسیار بالایی دارد. البته میزان الکل آن از ادکلن‌ها کمتر بوده و ماندگاری بیشتری دارد.
عطرهای پرفروش مردانه که در سال‌های اخیر فروش خوبی در بین ایرانیان داشتند : 
گوچی گیلتی مردانه ( Gucci Guilty For Men)
کرید اونتوس Creed Aventus by Creed)
میسون فرانسیس کرکجان عود سیلک Oud Silk Mood by Maison Francis Kurkdjian
 پاکو رابان وان میلیون لاکی مردانه Paco Rabanne 1 Million Lucky
 تام فورد عود وودTom Ford Oud Wood
 ادوپرفیوم کریستین دیور ساوج Christian Dior Sauvage Eau De Toillette
بلو د شنل ادوپرفیوم مردانه Bleu de Chanel Eau de Parfum
جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu
عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه Versace Eros Eau de Toilette
عطر دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense
بولگاری آکوا پور هوم Aqva Pour Homme
عطر مون بلان لجند Mont Blanc Legend
عطر دولچه گابانا د وان مردانه Dolce & Gabbana The One
عطر لالیک انکر نویر LALIQUE Encre Noire
آمواژ اینترلود Amouage Interlude
کالوین کلین ایفوریا Calvin Klein Euphoria
لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.
عطرهای پرفروش زنانه که در سال‌های اخیر فروش خوبی در بین ایرانیان داشتند : 
ادوپرفیوم دیور جادور زنانه | Dior J’adore Eau De Parfum
عطر شنل نامبر 5 | Chanel N°5
عطر تیری موگلر آنجل | Thierry Mugler Angel
ادوتویلت مارک جاکوبز دیزی | Marc Jacobs Daisy
ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب | Viktor & Rolf Flowerbomb Eau de Parfum
ادوپرفیوم گوچی بلوم آکوا دی فیوری | Gucci Bloom Acqua Di Fiori
کلوین کلین سی کی وان | Calvin Klein CK One
ادکلن لانکوم لا ویه بل | La Vie Est Belle
ادوپرفیوم جورجیو آرمانی سی | Giorgio Armani Si
شنل کوکو مادمازل | Chanel Coco Mademoiselle
عطر اجمل ساکریفایس | Ajmal Sacrifice
ادوتویلت ژان پل گوتیر کلاسیک | Jean Paul Gaultier Le Classique
ادوتویلت دولچه گابانا لایت بلو زنانه | Dolce & Gabbana Light Blue
ادوپرفیوم میس دیور زنانه | Miss Dior
ادوتویلت کنزو ورد | Kenzo World
عطر ایو سن لورن لیبره | YSL Libre
ادکلن چنل چنس زنانه | Chanel Chance
ایو سن لورن بلک اوپیوم | YSL Black Opium
عطر کارولینا هررا گود گرل مشکی | Carolina Herrera Good Girl
عطر ایفوریا زنانه | Calvin Klein Euphoria
تفاوت عطر و ادكلن در انواع رایحه‌ها و میزان شدت آن‌ها نیز هست. حتما تاکنون با واژه‌های عطر گرم یا عطر سرد برخورد کرده‌اید. می‌توانیم بگوییم به عطرهایی که در آنها از رایحه نارنج، هندوانه و لیمو استفاده می‌شود عطرهای سرد می‌گویند؛ در مقابل، به عطرهایی که در آن‌ها رایحه‌هایی چون ادویه‌های شرقی، شکلات یا چوب به کار رفته است، عطرهای گرم می‌گویند. هر فرد با توجه به مزاج خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند، اما معمولا در فصل‌های سرد سال از عطرهای گرم و بالعکس در فصل‌های گرم سال از عطرهای سرد استفاده می‌شود. تولید در ظرفیت خالی انواع عطر و ادکلن و بادی اسپلش با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس راهی آسان برای ورود به صنعت آرایشی و بهداشتی. با ما بهترین باشید.(پرایوت لیبل عطر و ادکلن / تولید قراردادی عطر و ادکلن)
شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی)
همچنین از آنجایی که بهترین عطرهای داخلی از اقلام بسته بندی وارداتی استفاده می‌کنند، شما می‌توانید با عقد قرارداد تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن (پرایوت لیبل عطر و ادکلن) با لابراتوار آرایشی نفیس از امتیاز و مزایای مناطق ویزه آزاد اقتصادی (سلفچگان) برای واردات اقلام بسته بندی و اسانس‌های خود استاده کنید.
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب / پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر/ پرایوت لیبل کرم پودر
تولید در ظرفیت خالی انواع رژلب جامد / پرایوت لیبل انواع رژلب جامد
تولید در ظرفیت خالی انواع شامپو/ پرایوت لیبل انواع شامپو
تولید در ظرفیت خالی انواع ژل شست و شو صورت / پرایوت لیبل ژل شست و شو
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم /  پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست /  پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو/ پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان