[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی پنکیک

تولید در ظرفیت خالی پنکیک

شرکت زیبا رویان نفیس با تکمیل کادر خود در لابراتوار با کمک متخصصین و فرمولاتورهای مطرح داخلی و خارجی توانسته است فرمولاسیون های بسیار خوب و خاصی از محصول پنکیک جمع کند. این فرمولاسیون‌ها مقاوم در برابر تعریق و آب هستند و تمامی آنها دارای حداقل SPF15 هستند. بافت‌های مخملی به پوست می‌دهند و به راحتی بر روی پوست اپلای می‌شوند، کاور و پوشش بسیار بالایی برای این فرمولاسیون‌ها در نظر گرفته شده است. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان. برای سفارش تولید در ظرفیت خالی پنکیک می‌توانید رنگ بندی استند خود را از کالیته 200 رنگی ساخته شده در لابراتوار آرایشی نفیس انتخاب کنید ولی این تمام ماجرا نیست، ما در لابراتوار نفیس به واسطه متخصصین این صنعت که با ما همکاری می‌کنند می‌توانیم هر رنگی که مدنظر شماست را بسازیم و دقیقا مشابه آن برای شما محصول طراحی کنیم.
پوست صورت ممکن است بر اثر عوامل مختلفی همچون مشکلات داخلی، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، آلودگی‌های محیطی و… دچار مشکلاتی شود. به جز این عوامل بروز آکنه، ایجاد لک‌های پوستی، چروک‌های پوستی فقط بخشی از مشکلات پوستی هستند که با استفاده از یک محصول نامرغوب، مانند پنکیک آرایشی، می‌تواند به وجود بیاید. درمان کامل این نوع مشکلات پوستی به زمان و مراقبت‌های ویژه نیاز دارد. مهم‌ترین نکته‌ای که در درمان مشکلات پوستی باید به آن توجه کرد، رسیدگی به آن در اولین فرصت است. زمان و صبر در درمان مشکلات پوستی نقش مهمی دارند. استفاده از محصولات بهداشتی نظیر انواع کرم‌های آبرسان و تغذیه کننده، سرم‌ها و ماسک صورت می‌تواند در بهبود و رفع این عیوب موثر باشند، اما بهترین راه برای پوشش موقت این نواقص ایجاد شده روی پوست، آرایش کردن و استفاده از محصولات پوشاننده صورت مانند پنکیک آرایشی است. محصول پنکیک یکی از متداول‌ترین نوع تثبیت کننده‌های آرایش است که تقریبا تمام خانم‌ها تا حدودی با آن آشنا هستند. ساختار پنکیک آرایشی به شکل پودر فشرده است و معمولا توسط پد، اسفنج آرایشی یا براش استفاده می‌شود. پنکیک آرایشی به علت بافت پودری و خشکی که دارد پوشش مناسبی روی کرم پودر ایجاد می‌کند و باعث تثبیت آن می شود. به همین دلیل معمولا پنکیک آرایشی یار نزدیک و همیشگی کرم پودر است. پنکیک به تنهایی و بدون کرم پودر هم برای پوشش دادن پوست قابل استفاده است اما در استفاده از پنکیک به تنهایی باید به نکاتی توجه کنید. پنکیک به دلیل بافت خشک و پوششی که روی سطح پوست ایجاد می‌کند برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار ایده‌آل است. چون پنکیک به کمک ساختار پودری خود تا حدودی باعث کنترل چربی و تعرق پوست می‌شود. ویژگی یک پنکیک خوب :  پوشانندگی بالا: از مشخصه های یک پنکیک خوب است. یک پنکیک خوب باید بتواند به راحتی تمام سطح پوست را پوشش داده و پوستی یکنواخت ایجاد کند, شما به راحتی با تست پنکیک روی بخشی از پوست دست خود می‌توانید پوشانندگی پنکیکی را مشاهده کنید.(لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی/ تولید پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی) طبیعی بودن پوست: یکی دیگر از ویژگی‌های یک پنکیک خوب ایجاد پوستی طبیعی است. بعد از استفاده از یک پنکیک خوب پوستی صاف و یکدست و در عین حال طبیعی را به ارمغان می‌آورد. کنترل کننده چربی پوست: چربی پوست یکی از مواردی است که ماندگاری آرایش صورت را کاهش می‌دهد و استفاده از کرم پودر و ضدآفتاب ممکن است این چربی‌ها را افزایش داده, بنابراین به راحتی یک پنکیک خوب می‌تواند کنترل کننده چربی پوست باشد. مات کننده پوست: کسانی که از براق بودن آرایش خود پس از استفاده از لوازم آرایش حس خوبی ندارند, براحتی می‌توانند از یک پنکیک با کیفیت و با دوام برای پوست خود استفاده کنند, یک پنکیک خوب به راحتی می‌تواند پوست را مات کرده و شفافیت و براقیت آرایش و چربی پوست را از بین برده و ظاهری طبیعی به پوست دهد. مناسب برای استفاده روزانه: اگر قرار باشد از پنکیک هر روز استفاده شود بهتر از پنکیکی استفاده شود که متناسب با همین منظور باشد, در غیر اینصورت به پوست آسیب وارد می‌شود. محاظت از آفتاب : پنکیکی که دارای spf باشد می‌تواند به راحتی به عنوان ضدآفتاب استفاده شود, و همچنین تجدید پنکیک نیاز به شستن مجدد پوست نداشته و به راحتی و در زمان کمتری می‌تواند استفاده شود و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله پنکیک.(پرایوت لیبل پنکیک/تولید قراردادی پنکیک) همچنین ما به واسطه احداث کارخانه شرکت زیبا رویان نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان توانایی همکاری در خرید اقلام بسته بندی شما لز کشورهای دیگر را داریم و این مزیتی است که در شهرک‌های صنعتی دیگر که جز مناطق ویژه اقتصادی نیستند، ندارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق پیام‌رسان واتس آپ با ما در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر / پرایوت لیبل انواع کرم رنگی
تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد /  پرایوت لیبل بالم لب
تولید در ظرفیت خالی شامپو / پرایوت لیبل شامپو فری سولفات
تولید در ظرفیت خالی انواع شوینده صورت/ پرایوت لیبل ژل شستشو و مسیلار واتر
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان