[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی تینت لب

تولید در ظرفیت خالی تینت لب

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی تینت لب (تولید پرایوت لیبل تینت لب) با دیگر برندها می‌باشد. ما به واسطه احداث کارخانه خود در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان مزیت‌ها و امتیازاتی برای واردات اقلام تولیدی داریم، از این‌رو شما نیز با عقد قرارداد در ظرفیت خالی تولید با ما می‌توانید از این امتیازات برای واردات اقلام تولید خود استفاده کنید. فرمولاسیون تینت لب در لابراتوار نفیس توسط متخصصان جمع شده است و در انواع مختلفی آماده است، برای بازدید از لابراتوار نفیس و یا مشاوره رایگان در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.  شما می‌توانید تینت لب در بافت‌های مختلف و ویسکوزیته‌های متفاوت سفارش دهید و همکاران ما به سرعت نمونه‌سازی آزمایشگاهی برای شما تولید خواهند کرد. فقط باید در نظر داشته باشید تینت لب مانند رژلب جامد و مایع در رنگ بندی متنوع‌ای قابل تولید نیست و این موضوع دقیقا برای پایه آب بودن این محصول است ولی همکاران ما برای تینت لب نیز مانند رژلب مایع و جامد کالیته رنگ قابل توجهی ساخته‌اند و شما می‌توانید رنگ بندی استند خود را به راحتی از آن انتخاب کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس می‌توانید در ارتباط باشید.
تینت لب چیست: تینت لب، محصولی بین برق لب و رژلب است که حالت مایع و رقیق دارد، فاقد هرگونه سرب و وکس است، بنابراین هیچ آسیبی به لب‌ها وارد نمی‌کند. بافت سبک و نرم آن از چسبندگی لب‌ها جلوگیری می‌کند و هیچ‌گونه احساس سنگینی به آن‌ها نمی‌دهد. و توانایی آبرسانی لب را دارد. تولید در ظرفیت خالی تینت لب با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان. این محصول پرطرفدار در انواع مات و گلسی، با رنگ‌های مختلف در لابراتور آرایشی و بهداشتی نفیس قابل تولید است. ازآنجایی‌که، تینت رنگ طبیعی به لب‌ها می‌دهد و دوام بیشتری نسبت به رژلب دارد، که این روزها بسیار ترند شده است و بسیاری از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. تینت‌ها فاقد روغن و وکس هستند و در برخی از برندها از عصاره میوه در آنها  استفاده شده‌ا است. ماندگاری آن‌ها نسبت به رژلب بیشتر است و در تمام طول روز، بدون تغییر باقی می‌مانند و نیازی به تمدید ندارند. چرا مردم از تینت لب استقبال می‌کنند: این روزها استفاده از تینت‌ها، بسیار پرطرفدار شده است؛ چراکه آن‌ها ظاهری طبیعی و جذاب ایجاد کرده و بسیار ساده و سبک هستند. و همچنین استفاده آسانی دارد و در طول روز نیاز به شارز مجدد ندارد. تینت برای آرایش لب: اگر به دنبال آرایشی هستید که بدون ایجاد درخشندگی به لب‌ها رنگ بدهید، تینت لب  بهترین انتخاب است. آن‌ها به‌جای پوشاندن کامل لب، هاله رنگی طبیعی ایجاد می‌کنند و بسیار جذاب هستند. آرایش لب با آن‌ها بسیار ساده است؛ فقط کافی است که بعد از تمیز کردن لب‌ها، مقداری از آن را بر لب بمالید و کمی پخش کنید. تولید پرایوت لیبل تینت لب در شرکت زیبا رویان نفیس. تینت برای آرایش گونه: تینت صورت یکی از بهترین لوازم‌ آرایشی است که برای خوش‌رنگ شدن گونه‌ها، به کار می‌رود. استفاده از این محصول به‌شدت به افرادی پیشنهاد می‌شود که پوست چربی دارند و نمی‌توانند از رژ گونه‌های سنگین و چرب استفاده کنند. آن‌ها بدون مسدود کردن منافذ پوست، ظاهری زیبا به گونه‌ها می‌دهند. شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی.(تولید پرایوت لیبل آرایشی/تولید قراردادی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی) تینت برای آرایش مژه: تینت مژه محصولی شبیه به رنگ مو است که برای رنگی کردن مژه‌ها به کار می‌رود. با کمک این محصول، می‌توانید مژه‌های خود را به رنگ دلخواه در بیاورید و جذابیت چشمان خود را چند برابر کنید. ضمن اینکه با استفاده از این محصول آرایشی، نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت. برای استفاده از آن فقط کافی است که ابتدا زیر چشمان خود را با پد یا دستمال‌کاغذی کاور کنید و بعد تینت را روی مژه‌های خود بمالید، حالا اجازه دهید تا مژه‌ها خشک شوند؛ کار تمام است. چشمان خود را باز کنید و از مژه‌های رنگی خود لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای تولید نامحدود.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب/ پرایوت لیبل اسکراب.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/  پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل ترمیم کننده کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان