[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش

تولید در ظرفیت خالی ضدجوش

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای عنوان ضدجوش در ظرفیت خالی تولید خود با برندهای دیگر می‌باشد. انواع ضدجوش از جمله کرم ضدجوش فوری (sos) ، کرم آبرسان و ضدجوش ، کرم ضدجوش رنگی ، سرم ضدجوش ، شامپو بدن ضدجوش، ماسک خاک رس صورت ضدجوش ، ژل شست و شو ضدجوش ، میسلارواتر ضدجوش ، تونر ضدجوش و... در شرکت زیبا رویان نفیس تولید میشود.
جوش یا آکنه چیست : آکنه یا جوش عارضه‌ای است که بیشتر در ایام نوجوانی بروز میکند. آکنه به شکل جوش‌های سرسیاه، سرسفید و جوش‌های التهابی در قسمت‌های مختلفی از بدن مثل صورت، سینه، کمر، شانه‌ها و حتی در نواحی تحتانی بدن دیده می‌شود. عوامل مختلفی در ایجاد آکنه موثر است مثل وراثت، به هم ریختن تعادل هورمون‌ها، رژیم غذایی و استرس که از جمله موارد بروز آکنه هستند. اگر پوست شما مستعد آکنه است حتما تا به حال محصولات مختلفی را برای درمان آکنه استفاده کرده‌اید، ما در این مقاله راهنمایی برای شما آماده کرده ایم که به راحتی بتوانید محصول مراقبتی مناسب را انتخاب کنید. برخی از مواد موثره برای بهبود جوش در محصولات آرایشی و بهداشتی عبارتند از : سالیسیلیک اسید ، نیاسین آمید ، روی ، آزلائیک اسید.
علت جوش در ناحیه چانه : عدم تعادل هورمونی معمولاً باعث ایجاد آکنه در خط چانه می شود. اگر در این ناحیه مشکل آکنه دارید، توصیه می‌کنیم با یک متخصص پوست مشورت کنید و از محصولات مراقبتی امن استفاده نمایید که با مصرف اشتباه محصولات پوست شما تحریک نشود.  جوش‌های هورمونی اغلب می‌توانند لک ایجاد کنند که با مراقبت صحیح می‌توانید از ایجاد آکنه پیشگیری کنید.
علت جوش در ناحیه T صورت : ناحیه T (ناحیه بینی و پیشانی) جزو قسمت‌هایی است که بیشترین مشکلات آکنه را دارد. دلایل ایجاد آکنه در این ناحیه معمولا به دلیل چربی اضافی روی پوست و استرس ایجاد شود. دلیل دیگر آکنه در این ناحیه رژیم غذایی نادرست است. اگر مقدار زیادی غذای چرب و یا فست فود مصرف می‌کنید، توصیه می‌کنیم هرچه سریعتر این کار را کنار بگذارید تا پوستی شاداب‌تر و جسمی سلامت داشته باشید.
انواع جوش :
جوش سرسفید : جوش‌های سرسفید از رایج‌ترین انواع آکنه هستند که معمولا در اثر مسدود شدن منافذ پوست ایجاد می‌شوند. مسدود شدن منافذ می‌تواند به دلیل چرب شدن بیش‌ازحد پوست، وجود باکتری، افزایش سلول‌های مرده پوستی یا تغییرات هورمونی رخ دهد. درهرحال دلیل بسته شدن منافذ هرچه که باشد نتیجه آن ایجاد جوش‌های سرسفید در نواحی مختلف بدن در سنین مختلف است. معمولا بر روی منافذ بسته شده پوست به‌صورت یک برجستگی سفید دیده می‌شوند و چرکی هستند. اطراف این نوع جوش‌ها معمولا قرمز رنگ است و ممکن است کمی دردناک باشند. پوست اطراف جوش نیز ممکن است کمی سفت یا چروک به نظر برسد. شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده انواع ضدجوش در ظرفیت خالی تولید خود می‌باشد.
|پاپول : جوش‌‌های پاپول برجستگی‌های کوچک و قرمز یا صورتی رنگی هستند که در اثر بسته شدن منافذ پوست با سلول‌های مرده یا چربی ایجاد می‌شوند. جوش پاپول در زیر سطح پوست ایجاد می‌شود و محل آن به نظر سفت و برآمده می‌آید. این جوش‌ها معمولا دارای باکتری‌هایی به نام کاتی باکتریوم هستند که در صورت فشار دادن جوش از آن بیرون آمده و به داخل پوست اطراف نفوذ می‌کنند. درنتیجه فشار دادن این جوش‌ها و خارج کردن مواد آن‌ها می‌تواند باعث تشدید آن‌ها و ایجاد آسیب در پوست اطراف شوند. پاپول‌ها جوش‌های چرکی نیستند اما باکتری‌های موجود در آن‌ها ممکن است ضایعات ملتهبی را در پوست ایجاد کند. همچنین زیاد شدن آن‌ها می‌تواند نشان‌دهنده وجود آکنه متوسط یا شدید باشد که نیاز به درمانی طولانی‌تر و قوی‌تر خواهد داشت. تولید در ظرفیت خالی ضدجوش با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس.
جوش سرسیاه : این نوع جوش‌ها بر روی سطح پوست، سیاه به نظر می‌رسند و به دلیل مسدود شدن فولیکول مو با چربی یا سلول‌های مرده پوست ایجاد می‌شوند. این نوع جوش که به نام “کومدون باز” شناخته می‌شود، معمولا به‌صورت نقاط کوچک سیاه بر روی پوست دیده می‌شود. دانه‌های این نوع جوش روی سطح پوست باز هستند و پوست اطراف آن نیز معمولا رنگ و حالتی طبیعی دارد و دردناک نیست. رنگ سیاه این جوش‌ها ناشی از گرفتگی فولیکول‌های مو است. پرایوت لیبل ضدجوش در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس.
جوش‌های چرکی : این نوع جوش‌ها برجستگی‌های بزرگ و قرمز رنگی هستند که مرکز آن‌ها سفید یا زرد است. همین مرکز سفید و زرد در کنار پوست قرمز و ملتهب اطراف جوش‌ها نشان می‌دهد که پاسچول‌ها از انواع جوش‌های التهابی چرکی هستند. این جوش‌ها بیشتر در قفسه سینه، صورت یا کمر مشاهده می‌شوند و علت بروز آن‌ها آلوده شدن منافذ بسته شده پوست در اثر جمع شدن سلول‌های ایمنی و باکتری یا تغییرات هورمونی است. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل ضدجوش/ تولید قراردادی ضدجوش در ظرفیت خالی تولید خود می‌باشد.
کیست : کیست‌ها معمولا بسیار بزرگ، قرمز، ملتهب و دردناک بوده و چرک زیادی دارند. این نوع جوش‌ها ممکن است به رنگ سفید نیز بر روی سطح پوست دیده شوند. البته برجستگی‌های کیست از ندول نرم‌تر است و این موضوع به دلیل وجود چرک فراوان در آن‌ها است. تولید در منظقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر می‌باشد.
ندول : جوش‌های ندولار یا ندول‌ها برجستگی‌های گوشتی، سفت و قرمز رنگی هستند که در عمق پوست ایجاد می‌شوند. این برجستگی‌ها معمولا دردناک و ملتهب بوده و در اثر وجود باکتری کاتی باکتریوم در پوست ایجاد می‌شوند. درواقع این باکتری باعث مسدود شدن منافذ پوستی شده و به سلول‌های عمق پوست آسیب می‌رساند. این نوع جوش‌ها معمولا با عفونت نیز همراه هستند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را از انواع جوش‌های وخیم دانست که می‌توانند لک یا زخم‌های ماندگار بر روی پوست ایجاد کنند. بنابراین برای درمان آن‌ها حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. چراکه درمان‌های خانگی و بدون نسخه قدرت کافی برای از بین بردن آن‌ها را ندارند.
منبع : لابراتوار مانیا.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان