[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی لاک (لاک پاک کن)

تولید در ظرفیت خالی لاک (لاک پاک کن)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات پرایوت لیبل و تولید در ظرفیت خالی انواع لاک و پد لاک پاک کن در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. اگر می‌خواهید یک تولید خوب و سرمایه گزاری مطمئن در صنعت آرایشی و بهداشتی داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در شرکت زیبا رویان نفیس در ارتباط باشید. لاک یکی از محصولات پرفروش در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی است که می‌توانید با همکاری لابراتوار آرایشی نفیس به راحتی آن را تولید کنید ، همچنین از آنجایی که معمولا شیشه و اقلام بسته بندی لاک معمولا وارداتی هستند می‌توانید از مزیت‌های مناطق ویژه آزاد اقتصادی استفاده کنید و سفارش اقلام بسته بندی خود را از طریق شرکت ما انجام دهید. واحد تحقیق و توسعه ما هر رنگی که در نظر داشته باشید را برای شما تولید می‌کند و به راحتی می‌توانید رنگ بندی نامحدودی برای سبد لاک‌های برند خود داشته باشید.
قدمت لاک ناخن به هزاران سال پیش از میلاد بر می‌گردد به طوری که در سرزمین‌هایی مانند چین و مصر ناخن‌های خود را با رنگ‌های طبیعی مانند گیاه حنا، ترکیب صمغ عربی، ژلاتین، تخم مرغ و موم زنبور عسل رنگ می‌کردند. و همچنین گفتنی است از دیرباز در سرزمین ما نیز برای زیبایی بیشتر از گیاه حنا به عنوان لاک ناخن و همچنین ترمیم کننده ناخن استفاده میشد. تولید در ظرفیت خالی لاک ناخن (پرایوت لیبل لاک ناخن/تولید قراردادی لاک ناخن) با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در فضای تولید نامحدود امکان پذیر می‌باشد. تاریخچه لاک ناخن به سال‌های بسیار دور باز می‌گردد که در ابتدا برای رنگ آمیزی ناخن‌ها و زیبا بخشیدن به دست از ترکیبات گیاهی و رنگی استفاده می‌شده است و پس از آن با ظهور علم و تکنولوژی راه‌های بسیاری برای ساخت لاک با ماندگاری بالا پیدا شده و نتیجه آن لاک‌های امروز است که در دسترس عموم مردم قرار دارد. تولید قراردادی لاک و تولید قراردادی لاک پاک کن را با همکاری لابراتوار آرایشی نفیس تجربه کنید.
ویژگی های یک لاک با کیفیت:
قلم موی خوب باید نه زیاد پراکنده باشد که روی سطح ناخن شما ردی بر جای بگذارد نه خیلی متراکم باشد که موی قلم مو روی آن باقی بماند. یکی از ویژگی‌های لاک خوب یک دست پخش شدن آن است که باید به درستی روی ناخن پخش شود و پس از خشک شدن هیچگونه حبابی روی آن نباید وجود داشته باشد. قلم موی لاک شما باید نرم و منعطف باشد در حدی که به آسانی و با چند بار بالا و پائین شدن روی ناخن شما به راحتی پخش شود. خشک شدن لاک از مهمترین نکات در هنگام آرایش دست‌ها است، اگر مدت زمان خشک شدن لاک خیلی طولانی باشد و شما در هنگام خشک شدن با یک حرکت دست تمامی لاک خود را خراب کرده و گوشه پریده یا ناصاف شود. لاک بد بو حاوی مواد شیمیایی است که استفاده به مرور زمان آن ممکن است آسیب‌های پوستی و حساسیت ایجاد کند. هرچه دوام و ماندگاری یک لاک بالاتر باشد کیفیت آن بهتر خواهد بود، حداقل مدت زمانی که لاک باید بر روی ناخن‌ها بماند یک هفته است و کمتر از آن لاک بی کیفیت است. تولید در ظرفیت خالی لاک (لاک پاک کن) ، پرایوت لیبل لاک (لاک پاک کن) با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان راهی مطمئن برای سرمایه گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.
مواد تشکیل دهنده لاک : نیترو سلولز ‏، استون (حلال)‏ ، آمیل استات (حلال)‏ ‏، بوتیل استئارات (پلاستی‌سایزر) ‏، صمغ استری (زرین) ‏و رنگ.
با اینکه بشر از 3000 سال قبل از میلاد با استفاده از رنگدانه‌های گل و گیاهان ناخن‌های خود را رنگ می‌کردند، لاک ناخن و لاک پاک کن‌ها اختراع دهه 20 میلادی هستند. لاک پاک‌های امروزی عمدتا از یک حلال مانند استون، متیل استات یا متیل اتیل کتون ساخته شده‌اند تا رزین موجود در لاک‌های ناخن را پاک کند. این مواد شیمیایی کاربردهای زیاد دیگری نیز دارند، این مواد در رقیق کننده‌های رنگ، چسب و خود لاک ناخن یافت می‌شوند. استفاده از هر سه این مواد در صنعت لوازم آرایشی کانادا، آمریکا و اروپا مجاز است. در بین این سه ترکیب، استون بیشترین استفاده را در پاک کردن لاک ناخن دارد. تولید قراردادی لاک و تولید قراردادی لاک پاک کن در شرکت زیبا رویان نفیس انجام می‌شود.
 از آنجا که تمام حلال‌های به کار رفته در پاک کننده‌های معمول قابل اشتعال هستند، باید این محصولات را دور از گرما نگه دارید. این محصولات همچنین می‌توانند باعث خشکی ناخن‌ها شوند، بنابراین در بسیاری از لاک پاک کن‌ها، از مواد مرطوب کننده مانند ویتامین E، روغن هسته انگور، اسطوخودوس و یا روغن درخت چای استفاده می‌شود. استفاده از کرم‌های مخصوص کوتیکول یا روغن پس از پاک کردن لاک نیز به رفع خشکی ناخن کمک می‌کند. تولید در ظرفیت خالی لاک و تولید در ظرفیت خالی لاک پاک کن در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت زیبا رویان نفیس در ارتباط باشید.
با توجه به اینکه لاک پاک کن‌ها شامل حلال هایی هستند که ممکن است بوی نامطبوع داشته باشند، استفاده از اسانس در فرمولاسیون لاک پاک کن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. استفاده از اسانس در محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان خوشبو کننده رایج بوده و باعث می‌شود مصرف کننده هنگام استفاده از این محصولات حس خوشایندی را تجربه کند. اسانس‌هایی که در تولید لاک پاک کن‌ها استفاده می‌شود بیشتر شامل رایحه میوه‌هایی مانند موز ، هلو ، طالبی ، سیب و بعضی از گل‌ها می‌باشد. پرایوت لیبل لاک و پرایوت لیبل لاک پاک کن با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر می‌باشد.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی کنید، می‌توانید با همکاران ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/ پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.

انتخابگر پوسته

دی ان ان