[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای

تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای

شرکت زیبا رویان نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی محصولات آرایشی و بهداشتی) در فضای تولید نامحدود می‌باشد. یکی از محصولات پرکاربرد و پر فروش در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع ماسک‌های ورقه ای می‌باشد که شما می‌توانید انواع آن را در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کنید. برای تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای (پرایوت لیبل ماسک ورقه ای/تولید قراردادی ماسک ورقه ای) برای برند خود می‌توانید از مجموعه ما در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان بازدید کنید. و همچنین از دیگر امکانات واحد تولیدی ما بازدید کنید. ما توانایی ساخت انواع بافت‌های ماسک‌های ورقه ای را داریم و شما می‌توانید هر بافت از این این محصول را در لابراتوار آرایشی نفیس سفارش دهید.
ماسک‌های ورقه ای یکی از روتین‌های مراقبتی پوست به شمار می‌رود. این محصولات نوعی ماسک مخصوص صورت می‌باشند که از جنس پنبه و یا شبه پنبه به صورت ورقه ای و آغشته به مواد سرم مانند تولید شده‌اند. این محصولات حاوی یک ورقه به شکل صورت می‌باشند که اغشته شده به سرم‌ پوستی با ویتامین‌ها و مواد مختلف هستند و در کل از موادی مغذی و مورد نیاز برای پوست صورت سرشار می‌باشند. برخی از افراد به این نوع از ماسک‌ها، ماسک نقابی نیز می‌گویند. تولید در ظرفیت خالی ماسک نقابی (پرایوت لیبل ماسک نقابی/تولید قراردادی ماسک نقابی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان در شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر می‌باشد.
ماسک صورت، تاریخ دیرینه‌ای دارد و قدمت آن با شکل گیری نخستین جوامع و تمدن‌های بشری برابری می‌کند. آثار استفاده از خواص گیاهان و مواد ارگانیک برای جوانسازی پوست، در بقایای به جا مانده از تمدن‌های آفریقایی، چینی، مصری و... قابل مشاهده است. در برخی افسانه‌های ژاپنی نقل شده است که گیشاها، نخستین مخترعان ماسک ورقه‌ای بوده‌اند. آنها ابریشم‌های به جا مانده از لباس‌هایشان را در آب و گل خیس می‌کردند. سپس این پارچه لطیف را به عنوان بخشی از روتین مراقبت پوست، روی صورتشان می‌گذاشتند. ماسک ورقه ای، معمولا از دو بخش نقاب و مایع ماسک تولید می‌شود. نقاب ماسک‌های ورقه‌ای در نمونه‌های اولیه خود، به شکل ورقه‌های پارچه مانند تولید می‌شدند. این ورقه‌ها با توجه به برند و خواص ماسک، معمولا از جنس الیاف، پنبه، سلولز یا خمیر نارگیل تولید می‌شوند. اکثر ماسک‌های ورقه ‌ای در فرمولاسیون خود حاوی موادی به نام بوتیل گلیکول هستند. این ماده، قدرت نفوذ بالایی دارد و به عنوان یک انتقال دهنده یا ترانسفر مولکولی ساخته می‌شود. بوتیل گلیکول، مواد مغذی موجود در ماسک ورقه‌ای را به لایه‌های عمقی پوست منتقل می‌نماید. از این طریق، اثرگذاری این محصول را افزایش می‌دهد. تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک ورقه ای در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر می‌باشد.
دلیل پرمصرف بودن ماسک‌های ورقه ای چیست: یکی از نقاط قوت ماسک‌های ورقه‌ای، خاصیت التیام بخشی آنها است. این محصولات در هر نوعی که باشند، می‌توانند نقش موثری در تسکین التهابات، قرمزی پوست و واکنش‌های حساسیتی ایفا نمایند. تولید پرایوت لیبل ماسک ورقه ای در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر می‌باشد. فرمولاسیون ملایم، موثر و التیام بخش ماسک‌های ورقه‌ای، محدودیت استفاده ندارند. به این معنی که می‌توانید روزانه، ماسک ورقه‌ای محبوب خود را مصرف نمایید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. تولید قراردادی انواع ماسک ورقه ای را با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تجربه کنید. ماسک‌های صورت، تنوع بسیار گسترده‌ای دارند. اما استفاده از اکثر آنها، به ابزارهای مخصوصی مانند پد ماسک یا براش‌ نیاز دارد. همچنین، نیاز به شستشو نیز یکی دیگر از معضلات استفاده از آنها است. در مقابل، ماسک ورقه‌ای به هیچ امکانات و ابزاری احتیاج ندارد و می‌توانید در هر شرایطی از مزایای این محصول بهره‌مند شوید. و همچنین به دلیل وجود نقاب یا پد در این ماسک‌ها ، شما مجبور هستید در زمان استفاده دراز بکشید و ریلکس کنید و همین امر باعث نفوذ بیشتر سرم (محلول) در این ماسک‌ها به لایه زیرین پوست شما می‌شود و عملکرد بسیار خوبی از استفاده این محصولات خواهید دید. تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای (پرایوت لیبل ماسک ورقه ای) با برند شما در شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر می‌باشد.
انواع ماسک ورقه ای: تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید برای پوست‌های خشک و دهیدراته، پرایوت لیبل ماسک ورقه ای نیاسینامید برای پوست‌های چرب و پوست‌های لک‌دار و درمان منافذ باز پوست، تولید قراردادی ماسک ورقه ای میوه‌ای مانند خیار یا آلوئه ورا برای آبرسانی، تولید ظرفیت خالی ماسک ورقه ای روغن درخت چای سبز برای کنترل سبوم و چربی پوست، پرایوت لیبل ماسک ورقه ای آلفا آربوتین برای پوست‌های لک دار، تولید قراردادی ماسک ورقه ای زردچوبه برای پوست‌های لک دار، تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای نارگیل برای پوست‌های خشک، پرایوت لیبل ماسک ورقه ای سالیسیلیک اسید برای پوست‌های جوش‌دار
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی را کنید می‌توانید با همکاران ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/ پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان