[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان

تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان

لابراتوار آرایشی زیبا رویان نفیس آماده عقد قرارداد در ظرفیت خالی تولید برای محصولات کرم‌های آبرسان و انواع آن (اسپری آبرسان/سرم آبرسان) و همچنین انواع کرم مرطوب کننده می‌باشد. ما به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود می‌توانیم این محصولات را در بافت‌ها و سبک‌های متفاوتی برای برند شما در ظرفیت خالی تولید کنیم. تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان و پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده را با لابراتوار آرایشی زیبا رویان نفیس تجربه کنید. می‌توانید محصولات خود را در انواع بسته بندی تولید کنید زیرا خطوط تولید کارخانه زیبا رویان نفیس کامل، مدرن و اتوماتیک هستند و به بهترین شکل تولید برای برند شما انجام خواهد شد. تولید قراردادی کرم آبرسان با همکاری لابراتوار آرایشی نفیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر می‌باشد. همچنین به واسطه تاسیس کارخانه زیبا رویان نفیس در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان شما می‌توانید از مزایا و امکانات مناطق ویژه آزاد اقتصادی نیز بهره‌مند شوید.
کرم آبرسان باعث می‌شود سلول‌های پوست این امکان را پیدا ‌کنند که رطوبت و آب را جذب کرده و مانع از خشکی پوست شوند. در یک کرم‌ آبرسان از ترکیباتی استفاده می‌شود که قابلیت جذب آب در پوست را دارد. یک کرم آبرسان‌ رطوبت را از محیط و هوا جذب کرده و به سلول‌های پوست می‌رسانند. در کرم‌ آبرسان از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید، سدیم لاکتات، عصاره آلوئه ورا، دپنتنول و مواد موثر دیگری استفاده می‌‌شود. کرم آبرسان کمک می‌کند تا جذب آب در سلول‌ها افزایش یافته و در نتیجه نرمی و لطافت پوست افزایش یابد. اگر پوست شما دهیدراته (کم‌آب) شده باشد، حتما به کرم آبرسان نیاز دارید. در کرم آبرسان از هومکتانت‌ها استفاده می‌شود. هومکتانت‌ها ترکیباتی هستند که جاذب رطوبت به شمار می‌آیند. آنها رطوبت را از هوا یا لایه‌های عمیق‌تر پوست جذب کرده و به لایه‌های بالایی می‌رسانند. لابراتوار آرایشی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده می‌باشد. یک کرم آبرسان خوب در کاهش علائم پیری پوست موثر است، آبرسانی پوست می‌تواند از ایجاد خطوط و چین و چروک‌های زودرس جلوگیری کند و به کاهش ظاهر چین و چروک‌های موجود کمک کند.  ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست که مانند سدی در برابر آلودگی‌های محیطی است ، برخی از مواد برای مشکلات پوستی خاص مانند رتینول برای خطوط و بنزوئیل پراکسید برای جوش می‌تواند باعث خشکی بیش از حد پوست شوند. کرم‌های آبرسان می‌تواند از ایجاد مشکلات بیشتر پوستی مانند خارش و لایه برداری ناشی از این محصولات جلوگیری کند. برخی دیگر از فواید استفاده از یک کرم آبرسان خوب: حذف کامل یا روشن‌تر کردن لکه‌های پوست حفظ رطوبت و افزایش آب در لایه اپیدرم پوست، کم کردن خطوط ریز روی صورت که در اثر افزایش سن به وجود آمده، ظاهری زیبا و جوان. انعطاف پذیری بهتر در برابر اشعه ماورای بنفش ، بسیاری از کرم‌های آبرسان دارای SPF برای محافظت بیشتر از پوست در برابر اشعه‌های مضر uv در تابستان و همچنین در زمستان هستند.
کرم مرطوب کننده: چه پوست خشک داشته باشید چه چرب، مرطوب‌کننده محصولی است که باید در روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید. با افزایش سن، غدد چربی که پوست را سالم نگه می‌دارند، قدرت خود را از دست داده و چربی کمتری تولید می‌کنند. با مرطوب کردن روزانه پوست، فشار کمتری به این غدد وارد شده و سلامت پوست بهتر و بیشتر حفظ می‌شود. کرم مرطوب کننده فقط یک محصول بهداشتی محسوب نمی‌شود و به عنوان یک محصول پزشکی از ابتلای پوست به بیماری‌هایی مانند اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند. مرطوب کننده‌ها معمولاً از امولسیون و آب ساخته شده و هدف اصلی آن‌ها آب‌رسانی و محافظت از پوست است. شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در فضای تولید نامحدود برای برند شما، می‌توانید برای بازدید از کارخانه با ما در ارتباط باشید.
تفاوت کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده: مهم‌ترین تفاوت کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده نحوه عملکرد آن‌هاست. کرم مرطوب کننده با ایجاد یک لایه به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. در حالی که کرم آبرسان با جذب رطوبت هوا آن را به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کند. اگر پوست شما دچار کم آبی شده است با کمک کرم آبرسان به لایه‌های مختلف آن رطوبت کافی می‌رسد و اگر دچار خشکی شده، کرم مرطوب کننده درمان آن است. شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان و پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده می‌باشد. در کرم مرطوب کننده از مسدودکننده‌ها استفاده می‌شود در حالی که در آبرسان‌ها ترکیباتی مانند گلیسیرین ، هیالورونیک اسید ، دپنتنول ، اوره و عصاره آلوئه‌ورا کاربرد دارد که درمان پوست‌های کم آب هستند.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن
تولید در ظرفیت خالی اسکراب/ پرایوت لیبل اسکراب.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/  پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک و جوانساز.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان