[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب (رنگی / بدون رنگ)

تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب (رنگی / بدون رنگ)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای تولید انواع ضدآفتاب با دیگر شرکت‌‍‌ها می‌باشد. ما به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود توانسته‌ایم فرمولاسیون انواع ضدآفتاب را تهیه کنیم. تمامی مواد اولیه مصرفی برای تولید ضدآفتاب از شرکت‌های معتبر اروپایی تهیه شده‌اند . همچنین تمامی تست‌های پایداری و حساسیت را در واحد تحقیق و توسعه نفیس گذرانده‌اند. ما توانایی تولید ضدآفتاب بدون رنگ از SPF15 تا SPF50 را داریم. و با همین مقادیر SPF برای تولید ضدآفتاب رنگی نیز آمادگی همکاری با دیگر شرکت‌ها را داریم. انواع مختلف بافت‌های کرم ضدآفتاب اعم از فلوئید، ساده، مینرال،فیوژن واتر ، اسپری ، استیک و...  برای پوست های چرب ، خشک ، حساس و همچنین سنین مختلف بزرگسال ، میانسال و کودکان در قالب تولید قراردادی و پرایوت لیبل در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس قابل تولید هستند.
کرم ضدآفتاب محصولی است موضعی برای حفاظت از پوست در برابر نور خورشید، با جذب یا انعکاس بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) به محافظت پوست در برابر آفتاب سوختگی کمک کرده و مانع سرطان پوست می‌شود.اما کرم‌های ضدآفتاب به شکل چند محصول موضعی تولید و روانه بازار می‌شوند. لوسیون، ژل، فوم، اسپری، پودر و دیگر محصولات موضعی، انواعی از کرم‌های ضدآفتاب هستند. لایه اوزون که به طور مداوم در حال تخریب است، ما را در معرض خطر بیشتری برای تحت تأثیر قرارگرفتن اشعه‌های مضر خورشید قرار داده است. درسته که برای دوز روزانه ویتامین D خود به نور خورشید نیاز دارید، اما به این معنی نیست که باید سلامت خود را به خطر بیندازید. کرم‌های ضدآفتاب محصولات حیاتی هستند که از شما در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کنند. ضدآفتاب از پیری زودرس جلوگیری می‌کند: ضدآفتاب از پوست شما در برابر ایجاد علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ریز، لکه‌های خورشیدی، رنگدانه‌ها، آسیب نوری و پوست خشک محافظت می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که افراد زیر 55 سال که از ضدآفتاب استفاده می‌کنند، 24 درصد شانس بیشتر از افرادی که کرم‌های ضدآفتاب استفاده نمی‌کنند و یا گاهی اوقات از ضدآفتاب استفاده می‌کنند، برای ابتلا به این علائم پیری دارند.
ضدآفتاب خطر سرطان پوست را کاهش می‌دهد : مردم عمدتاً به دلایل زیبایی شروع به استفاده از کرم ضدآفتاب می‌کنند، اما این برای سلامتی به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود. کرم ضدآفتاب خود را روزانه و در طول روزها و ماه‌ها استفاده کنید تا از پوست خود در برابر خطر انواع سرطان پوست محافظت کنید. ضدآفتاب لکه‌های روی صورت را کاهش می‌دهد: کرم ضدآفتاب را آزادانه روی صورت خود بمالید تا از بروز لکه‌های تحریک‌کننده و فوران رگ‌های قرمز جلوگیری کنید. این همچنین می‌تواند از بروز آکنه و سایر آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید ناشی از قرار گرفتن بیش از حد خورشید جلوگیری کند. البته ما در لابراتوار آرایشی نفیس ضدآفتاب/ضدلک بسیار قدرتمندی فرموله کرده ایم و آماده همکاری و تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب با دیگر برندها هستیم.
آفتاب سوختگی می‌تواند پوست را نازک کند و آن را شفاف‌تر کند و کبودی‌ها را بیشتر نمایان شوند. پوست شما ممکن است حملات مکرر لایه‌برداری، تورم، قرمزی، کهیر و خارش را تجربه کند. این به دلیل اشعه UVB است که مسئول آفتاب سوختگی است. تاول‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان پوست را تشدید کنند. مطالعه‌ای که در سال 2008 در Annals of Epidemiology منتشر شد، نشان داد که وقوع مکرر آفتاب سوختگی می‌تواند شما را در معرض خطر بالاتر ملانوم کشنده قرار دهد. بنابراین، ضد آفتاب بزنید و ایمن باشید. ضدآفتاب سلامت پوست را افزایش می‌دهد: پروتئین‌های ضروری پوست مانند کلاژن، کراتین و الاستین توسط کرم ضدآفتاب محافظت می‌شوند. این پروتئین‌ها برای صاف و سالم نگه داشتن پوست مورد نیاز هستند. اطمینان حاصل کنید که ضدآفتاب شما حاوی دی‌اکسید تیتانیوم است تا به انعکاس اشعه ماوراءبنفش دور از پوست کمک کند و از فعالیت این پروتئین‌ها محافظت کند. ضدآفتاب رنگی یک گزینه آرایشی خوب: امروزه، ضدآفتاب‌هایی وجود دارد که به عنوان کرم پودر آرایشی نیز استفاده می‌شوند. اگر پوست خشک یا پوست حساسی دارید، مطمئن شوید که هر از چند گاهی آن را مجدداً برای ایمنی بیشتر پوست خود استفاده کنید. تولید در ظرفیت خالی انواع ضدآفتاب رنگی ، بی‌بی کرم  (BB Cream) ، سی‌سی کرم (CC Cream) و دی‌دی کرم (DD Cream) در لابراتوار آرایشی نفیس.(پرایوت لیبل ضدآفتاب رنگی)
شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری برای تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی با دیگر شرکت‌ها و برندهای آرایشی می‌باشد. (پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) خطوط تولید مدرن و به روز لابراتوار نفیس و همچنین فضای تولید نامحدود بهترین فرصت تولید در ظرفیت خالی و پرایوت لیبل است و همپنین بهترین راه برای سرمایه گذاری در صنعت آرایشی می‌باشد. تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب (تولید پرایوت لیبل ضدآفتاب) ، تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب رنگی (تولید پرایوت لیبل ضدآفتاب رنگی) ، تولید در ظرفیت خالی بی‌بی کرم (تولید پرایوت لیبل بی‌بی کرم) ، تولید در ظرفیت خالی سی‌سی کرم (تولید پرایوت لیبل سی‌سی کرم) در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر/ پرایوت لیبل کرم پودر
تولید در ظرفیت خالی انواع رژلب جامد / پرایوت لیبل انواع رژلب جامد
تولید در ظرفیت خالی انواع شامپو / پرایوت لیبل انواع شامپو
تولید در ظرفیت خالی انواع ژل شست و شو صورت / پرایوت لیبل ژل شست و شو
تولید در ظرفیت خالی پنکیک /  پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست /  پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو
خط تولید محصولات تیوپی

انتخابگر پوسته

دی ان ان