[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک

تولید در ظرفیت خالی ضدچروک

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی ضدچروک (پرایوت لیبل ضدچروک/تولید قراردادی ضدچروک) با برند شما می‌باشد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران در ارتباط باشید. یک کرم ضدچروک با کیفیت می‌تواند جایگاه برند شما را در بین مصرف کنندگان بسیار ارتقا دهد.
کرم‌های ضد چروک که این روزها تبدیل به یکی از مهمترین محصولات بهداشتی دنیا شده‌اند، با روش‌های مختلف عمل می‌کنند. برخی از ضد چروک‌ها با پررنگ کردن پوست کار می‌کنند، یعنی با تحریک پوست برای ساخت کلاژن، موجب پرکردن چین و چروک‌ها می‌شوند و بسیاری از  آنها نیز به روند بازسازی طبیعی پوست سرعت می‌بخشند. محصولات ضد چروک به طور کل اثربخشی آنتی اکسیدان‌ها را درون پوست افزایش می‌دهند و یا غدد پوستی را برای تولید سبوم یا همان چربی پوستی تحریک می‌کنند. متخصصین ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس می‌توانند انواع ضدچروک در بافت‌ها و کیفیت‌های بسیار بالا برای شما تهیه و تولید کنند. تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) راهی مطمئن برای ورود به صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد. کرم ضد چروک در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. این کرم‌ها با چروک پوست مبارزه می‌کند و شفافیت را تا حدودی به پوست هدیه می‌کند. برای کسانی که 30 سال را پشت سر گذرانده‌اند، دیدن چین و چروک ریز، کابوس هر روزه است. با افزایش سن، خطوط ریزی به مرور بر روی پوست ایجاد می‌شود. در این دوران استفاده از کرم ضد چروک، تا حدودی مانع از عمیق شدن این چروک‌ها می‌شود. تولید پرایوت لیبل کرم ضدچروک در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس امکان پذیر می‌باشد.
بازسازی سلول‌های پوستی، از جمله ادعاهای شرکت‌های سازنده کرم ضد چروک می‌باشد. کرم ضد چروک در اصطلاح با بلند کردن سلول‌های سطحی و صاف کردن چین وچروک‌های سطحی، به مبارزه با آثار پیری و چین و چروک های تشکیل شده بر سطح پوست می‌روند. کرم‌های ضد چروک که دارای ترکیبات قوی می‌باشند، در طی گذر زمان و استفاده مداوم از آن می‌توانند حتی در ضعیف کردن چروک‌های عمقی پوست هم موثر واقع شوند. پس با توجه به سن خود و نوع چین و چروک‌های تشکیل شده بر سطح پوست خود، اقدام به انتخاب یک کرم ضد چروک متناسب با نوع پوست خود کنید و از این مزایای عالی این کرم‌ها بهره مند شوید. تولید در ظرفیت خالی ضدچروک در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.
به دلیل عدم پوشاندن منافذ پوست توسط کرم‌های ضد چروک، نه تنها افراد با انواع پوست چرب تا خشک می‌توانند از آن استفاده کنند، بلکه پوست را تقویت می‌کند. افزایش شادابی و مستحکم کردن پوست هم از جمله منفعت‌های استفاده از کرم ضد چروک می‌باشد. برخی از کرم‌های ضد چروک خاصیت درخشندگی و شفافیت هم برای پوست دارند و با استفاده از آن‌ها جوان‌تر به نظر خواهید رسید. کرم‌های ضد چروک انواعی از کرم هستند که با داشتن بعضی ترکیبات فعال به منظور پیشگیری و درمان چروک‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در میان خانم‌ها نسبت به آقایان معمولا مشتریان بیشتری دارند. مراقبت از پوست به روشی اصولی و صحیح، مانع از ایجاد چروک شده و کرم‌های ضد چروک نیز به این روند کمک می‌کنند. کرم‌های ضدچروک از ترکیب امولسیون‌های انواع روغن در آب تهیه می‌شوند. داشتن حساسیت بیش از حد در مورد چروک‌ها فقط باعث بیشتر شدن آن‌ها می‌شود چرا که ممکن است شما از سر این وسواس بیش از حد به سراغ درمان‌هایی بروید که اصلا مناسب پوستتان نیستند و فقط باعث آسیب بیشتر به آن می‌شوند. ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس انواع ضدچروک از جمله کرم ضدچروک، کرم دورچشم ضدچروک، ضدآفتاب بدون رنگ ضدچروک، ضدآفتاب رنگی ضدچروک، بی‌بی کرم ضدچروک، سرم ضدچروک، سرم دورچشم ضدچروک و... را می‌توانیم برای برند شما در ظرفیت خالی تولید خود تولید کنیم.
اسیدهای هیدروکسی (ازجمله آلفا هیدروکسی اسید، بتاهیدروکسی اسیدو پلی هیدروکسی اسید): اسیدهای هیدروکسی نسخه‌های مصنوعی از اسیدهای موجود در میوه هست. لایه فوقانی پوست مرده قدیمی را پاک سازی کرده و رشد پوست جدید را تحریک می‌کند.
ویتامین A رتینول: رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است. این آنتی اکسیدانی است که در بسیاری از کرم‌های ضدچروک استفاده می‌شود.
آلفا لیپوئیک اسید (ALA): رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. این یک آنتی اکسیدان است و اثر سایر آنتی اکسیدان‌ها نیز افزایش می‌دهد. همچنین می‌تواند پوست مرده را لایه برداری کند.
کوآنزیم Q – 10: خیلی بیشتر از یک کرم پیشگیری از چروک است. سلول‌های تولید انرژی را تنظیم می‌کند. می‌توان از آن برای درمان آسیب آکنه و نور خورشید نیز استفاده کرد.
پپتیدهای مس: به طور طبیعی در سلول‌های پوست تولید می‌شوند و به التیام زخم‌ها کمک می‌کنند.
ایزوفلاون: ایزوفلاون‌ها در عصاره سویا یافت می‌شود. آن‌ها اثری شبیه استروژن ایجاد می‌کنند، آن‌ها می‌توانند از ظاهر شدن خطوط ریز و لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری کنند.
عصاره چای سبز: چای سبز یک آنتی اکسیدان و ضدالتهاب هست، می‌تواند صدمات را درمان کرده و حتی از آسیب به پوست جلوگیری کند.
ویتامین C: یک آنتی اکسیدان که می‌تواند اثر ویتامین E را افزایش دهد.
Dame: یک ماده طبیعی است که در ماهی‌هایی مانند کولی و ساردین یافت می‌شود، این به معنای سفت شدن پوست است.
عوامل ایجاد چین و چروک:
خاصیت ارتجاعی پوست با افزایش سن کم‌تر شده و مستعد ایجاد خطوط چین و چروک می‌شود. همچنین زمانی‌که سن بالا می‌رود، پوست خشک‌تر شده، چربی طبیعی خود را از دست می‌دهد و در نتیجه چروکیده‌تر به نظر می‌رسد. کاهش چربی در پوست باعث شل شدن، افتادگی پوست و بروز چین و چروک می‌شود. برای اینکه تاثیر کرم‌های ضدچروک را به بهترین شکل ببینید، مصرف این محصولات را زمانی آغاز کنید که هنوز چین و چروک در پوست شما کم است. اشعه ماوراء بنفش روند طبیعی پیری پوست را سرعت بخشیده و حتی ممکن است موجب چین و چروک زودرس شود. این اشعه که برای پوست بسیار مضر است، بافت همبند پوست را تجزیه کرده و همزمان با کاهش انعطاف‌پذیری پوست، افتادگی و چروک زودرس پوست مشاهده خواهد شد. بنابراین مصرف کرم ضد آفتاب را هرگز فراموش نکنید. ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس انواع ضدآفتاب دارای ضدچروک را می‌توانیم برای برند شما تولید کنیم. استعمال دخانیات می‌تواند روند طبیعی پیری پوست را تسریع کرده و به ایجاد چین و چروک کمک کند. احتمالا سیگار می‌تواند تاثیر منفی روی کلاژن‌سازی پوست داشته باشد. لبخند زدن(خندیدن) یا اخم کردن موجب می‌شوند تا از عضلات صورت استفاده شده و وقتی سال‌ها تکرار شوند، یک شیار زیر پوست ایجاد نمایند. با افزایش سن که انعطاف‌پذیری پوست کمتر می‌شود، شیار و چین و چروک‌های ایجاد شده بیشتر نمود پیدا می‌کنند.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/ پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن/ پرایوت لیبل کرم دست و ناخن.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان