[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی ژل شستشو و میسلارواتر

تولید در ظرفیت خالی ژل شستشو و میسلارواتر

شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای تولید نامحدود آماده عقد قرارداد پرایوت لیبل تمامی شوینده‌های صورت، از جمله تولید در ظرفیت خالی ژل شست و شو ، تولید در ظرفیت خالی تونر ، تولید در ظرفیت خالی میسلار واتر ، تولید در ظرفیت خالی شیر پاک‌کن برای پوست‌های خشک ، چرب و حساس. همچنین شما می‌توانید نوع محصول خود را با توجه به کیلم انتخاب کنید برای مثال ژل شست و شو ضدآکنه یا میسلار واتر کنترل کننده چربی و یا تونر آبرسان یا تونر ضدلک. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده همکاری با تمامی برندها برای تولید انواع شوینده‌های صورت می‌باشد. تولید در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان را با لابراتوار آرایشی نفیس تجربه کنید و از شرایط فوق العاده این مناطق بهره‌مند شوید.
یکی از راههای داشتن پوست سالم و شفاف، تمیز کردن پوست و پاک کردن مواد آرایشی از سطح پوست می‌باشد. در صورتی که برای پاک کردن آرایش و شستن صورت، تنها با شوینده صورت و آب پوستتان را بشویید، مواد آرایشی و آلودگی‌ها به صورت عمقی از سطح پوست پاک نشده و با بسته شدن منافذ پوست و جلوگیری از تنفس سلول‌های پوستی، سبب ایجاد آکنه خواهد شد. در صورتی که قبل از شستن صورت، آرایشتان را به محلول‌ها و پاک کننده‌های آرایشی پاک نکنید، این مواد آرایشی در تمام سطح پوست پخش می‌شوند و سبب انتقال آلودگی‌ها به سطح پوست می‌شوند. همچنین، قدرت پاک کنندگی شوینده‌های صورت، به گونه‌ای نیست که بتواند لایه‌های زیری پوست را تمیز کند. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کننده انواع شوینده‌های صورت و بدن. میسلار واتر، یک محلول پاک کننده آرایشی قوی برای پوست است که تمام آلودگی‌ها، چربی‌های اضافی پوست و مواد آرایشی را به صورت عمقی از روی سطح پوست پاک می‌کند. فرمولاسیون میسلار واتر، از میسل‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است. ترکیبات رطوبت‌رسان و مغذی برای پوست در میسلار واترها، از خشک شدن پوست پس از پاک کردن آرایش جلوگیری می‌کند. این محصول ویژه، مناسب برای پاک کردن مواد آرایشی کل صورت است و می‌توانید برای تمیز کردن چشم‌ها نیز از آن استفاده نمایید. فرمولاسیون ملایم میسلار واترها، مناسب برای استفاده انواع پوست می‌باشد. همچنین، البته پیشنهاد لابراتوار آرایشی نفیس این است که از میسلار واترهای تخصصی برای تایپ پوستی خود نیز استفاده کنید. شیر پاک کن، یکی دیگر از انواع محصولات پاک کننده آرایشی می‌باشد که دارای بافت کرمی است. شیر پاک کن‌ها، حاوی ترکیبات مغذی برای پوست هستند و به علت بافت کرمی و نرم، گزینه مناسبی برای پوست‌های خشک و حساس نیز می‌باشند. تفاوت شیر پاک کن با دیگر پاک کننده‌های آرایشی، خشک نکردن پوست به واسطه روغن‌ها و امولینت‌های موجود در فرمولاسیون آن است. ژل پاک کننده آرایش، یکی از پرطرفدارترین محصولات برای پاک کردن آرایش هستند. بافت ژلی و نرم این پاک کننده‌ها به گونه‌ای است که تمامی مواد آرایشی و آلودگی‌های سطح پوست را به خوبی تمیز می‌کند. فرمولاسیون ملایم و سبک این محصول، از ایجاد هرگونه حساسیت یا التهاب در پوست جلوگیری می‌کند. عموما ژل‌های پاک کننده آرایش نیاز به شستشو با آب دارند. شما می‌توانید محصولات خود را در انواع مختلف پکیج تولید کنید زیرا خطوط تولید ما (لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس) کامل است و تیوپی یا پمپمی بودن محصول شما برای ما فرقی ندارد و ما در هر زمینه‌ای در کنار شما هستیم. تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند. تونرهای خوب با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند. هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است. موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند.حتی اگر از ملایم‌ترین شوینده صورت موجود در بازار هم استفاده کنید، استفاده از یک تونر باعث می‌شود مواد حیاتی مجدداً احیا شوند. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس با کمک متخصصین خود توانسته انواع تونر را فرموله کند و برای هر نوع از تونر‌های پوست آماده عقد قرارداد در ظرفیت خالی هتسیم.
تولید بدون کارخانه یا همان پرایوت لیبل(تولید در ظرفیت خالی) راهکار بسیار مطمئن و کم ریسک برای شروع سرمایه گذاری در صنعت بزرگ آرایشی و بهداشتی می‌باشد. شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری برای تولید در ظرفیت خالی خود برای انواع شوینده‌های صورت با دیگر برندها می‌باشد.
|مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع / پرایوت لیبل رژلب مایع
تولید در ظرفیت خالی عطر و ادکلن / پرایوت لیبل عطر و ادکلن
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب/ پرایوت لیبل ضدآفتاب
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر / پرایوت لیبل انواع کرم رنگی
تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد /  پرایوت لیبل بالم لب
تولید در ظرفیت خالی شامپو / پرایوت لیبل شامپو فری سولفات
تولید در ظرفیت خالی پنکیک / پرایوت لیبل پنکیک
تولید در ظرفیت خالی سایه چشم / پرایوت لیبل سایه چشم
تولید در ظرفیت خالی انوع سرم پوست / پرایوت لیبل سرم پوست
تولید در ظرفیت خالی انواع ماسک مو / پرایوت لیبل ماسک مو

انتخابگر پوسته

دی ان ان