[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]

تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی

تولید در ظرفیت خالی رژگونه

تولید در ظرفیت خالی رژگونه

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی انواع رژگونه (تولید پرایوت لیبل رژگونه) در فضای تولید نامحدود می‌باشد، فرمولاسیون‌های ما در مدل‌ها و سبک‌های متفاوت آماده تولید هستند و شما می‌توانید برای همکاری در تولید قراردادی (تولید تحت برند) انواع رژگونه با ما در ارتباط باشید.

تولید در ظرفیت خالی تینت لب

تولید در ظرفیت خالی تینت لب

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی تینت لب (تولید پرایوت لیبل تینت لب) با دیگر برندها می‌باشد.فرمولاسیون تینت لب در لابراتوار نفیس توسط متخصصان جمع شده است و در انواع مختلفی آماده تولید است.

تولید در ظرفیت خالی ماسک مو

تولید در ظرفیت خالی ماسک مو

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، آماده عقد قرارداد برای تولید تحت برند انواع ماسک مو می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی سرم پوست

تولید در ظرفیت خالی سرم پوست

شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی و ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی سرم‌های پوستی با برند شما. متخصصین ما در لابراتوار آرایشی نفیس بر روی انواع مختلفی از بافت‌های سرم‌های پوستی کار کرده‌اند و با هر بافت و ویسکوزیته‌ای که در نظر دارید ما برای تولید آن آماده عقد قرارداد با شما هستیم.

تولید در ظرفیت خالی سایه چشم

تولید در ظرفیت خالی سایه چشم

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل سایه چشم و پالت‌های سایه در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان، تولید پالت سایه برند خود را به ما بسپارید و بدون دغدغه‌های تولید در صنعت آرایشی و بهداشتی برند سازی کنید.

تولید در ظرفیت خالی پنکیک

تولید در ظرفیت خالی پنکیک

شرکت زیبا رویان نفیس با تکمیل کادر خود در لابراتوار با کمک متخصصین و فرمولاتورهای مطرح داخلی و خارجی توانسته است فرمولاسیون های بسیار خوب و خاصی از محصول پنکیک جمع کند. این فرمولاسیون‌ها مقاوم در برابر تعریق و آب هستند و تمامی آنها دارای حداقل SPF15 هستند.

تولید در ظرفیت خالی ژل شستشو و میسلارواتر

تولید در ظرفیت خالی ژل شستشو و میسلارواتر

شرکت زیبا رویان نفیس تولید کننده تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای تولید نامحدود آماده عقد قرارداد پرایوت لیبل تمامی شوینده‌های صورت، از جمله تولید در ظرفیت خالی ژل شست و شو ، تولید در ظرفیت خالی تونر ، تولید در ظرفیت خالی میسلار واتر ، تولید در ظرفیت خالی شیر پاک‌کن برای پوست‌های خشک ، چرب و حساس.

تولید در ظرفیت خالی شامپو

تولید در ظرفیت خالی شامپو

شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری برای تولید انواع شامپو در ظرفیت خالی خود با برندهای دیگر است. ما توانایی تولید انواع شامپو از جمله شامپو سر بزرگسال ، شامپو سر بچه ، شامپو بدن در مدل‌های متنوع هستیم.(تولید در ظرفیت خالی شامپو فری سولفات) تجهیزات ما در سالن‌های بسته بندی کامل و به روز هستند از این‌رو می‌توانید شامپو با بسته بندی‌های پمپی و فیلیپ‌تاپ و حتی تیوپی سفارش دهید.

تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد و بالم لب

تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد و بالم لب

انواع رژلب جامد در مدل‌های مات و شاین در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس قابل سفارش هستند. ما توانایی رنگ سازی نامحدود برای رژلب جامد داریم و هر رنگی که مدنظر شما باشد دقیقا مشابه آن را می‌سازیم. همچنین توانایی تولید انواع بالم لب نیز در لابراتوار آرایشی نفیس وجود دارد.

تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ارائه دهنده خدمات پرایوت لیبل و تولید قراردادی برای محصول کرم‌پودر و همچنین تمامی کرم‌های رنگی از جمله بی‌بی کرم ، سی‌سی کرم ، دی‌دی کرم و انواع ضدآفتاب رنگی می‌باشد. تمامی فرمولاسیون‌هایی که برای مشتریان عزیزمان در لابراتوار نفیس توسط متخصصین تولید می‌شود تست‌های پایداری و بالینی را پاس کرده‌اند و شما به راحتی می‌توانید از این محصولات برای تولید با برند خود انتخاب کنید.

1234
دی ان ان