[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]

تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی

تولید در ظرفیت خالی ژل بهداشتی بانوان

تولید در ظرفیت خالی ژل بهداشتی بانوان

لابراتوار آرایشی و بهداشی نفیس به پشتوانه متخصصین خود در واحد تحقیق و توسعه بر روی فرمولاسیون‌های خاص با عمکلرد خوب و ایده آل و همچنین بدون بروز حساسیت‌های پوستی کار کرده است، محصولاتی مانند ژل‌های بهداشتی بانوان از آن دسته از محصولات هستند که نباید هیچ گونه حساسیتی برای فرد به وجود بیاروند.

تولید در ظرفیت خالی لاک (لاک پاک کن)

تولید در ظرفیت خالی لاک (لاک پاک کن)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات پرایوت لیبل و تولید در ظرفیت خالی انواع لاک و پد لاک پاک کن در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. اگر می‌خواهید یک تولید خوب و سرمایه گزاری مطمئن در صنعت آرایشی و بهداشتی داشته باشید می‌توانید با همکاران ما در شرکت زیبا رویان نفیس در ارتباط باشید.

تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای

تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای

یکی از محصولات پرکاربرد و پر فروش در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع ماسک‌های ورقه ای می‌باشد که شما می‌توانید انواع آن را در ظرفیت خالی و پرایوت لیبل لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس تولید کنید.

تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن

تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن

شرکت زیبا رویان نفیس به پشتوانه تیم قدرتمند خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته بر روی محصولات تخصصی پوست کار کند و یکی از این محصولات کرم‌های دست و ناخن هستند، که با کمک مواد موثره گیاهی عملکرد خوبی دارند. بعد از کاشت و ترمیم ناخن، بسیار حساس و ضعیف می‌شوند و شما باید از محصولات مراقبت از ناخن ایده آل برای ترمیم آن استفاده کنید.

تولید در ظرفیت خالی ضدچروک

تولید در ظرفیت خالی ضدچروک

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای تولید در ظرفیت خالی ضدچروک (پرایوت لیبل ضدچروک/تولید قراردادی ضدچروک) با برند شما می‌باشد. انواع ضدچروک از جمله کرم ضدچروک، کرم دورچشم ضدچروک، ضدآفتاب بدون رنگ ضدچروک، ضدآفتاب رنگی ضدچروک، بی‌بی کرم ضدچروک، سرم ضدچروک، سرم دورچشم ضدچروک و... را می‌توانیم برای برند شما در ظرفیت خالی تولید خود تولید کنیم.

تولید در ظرفیت خالی ضدلک

تولید در ظرفیت خالی ضدلک

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود توانسته فرمولاسیون‌های بسیار متنوعی برای انواع ضدلک آماده کند. ما به پشتوانه متخصصین خود در آزمایشگاه با بهره‌گیری از عصاره گیاهان سودمند و دارویی و همچنین مواد اولیه خوب و قابل اعتماد از بهترین شرکت‌های دنیا قوی‌ترین ضدلک‌ها را می‌توانیم در ظرفیت خالی تولید خود برای برند شما تولید کنیم.

تولید در ظرفیت خالی ضدجوش

تولید در ظرفیت خالی ضدجوش

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس آماده عقد قرارداد برای عنوان ضدجوش در ظرفیت خالی تولید خود با برندهای دیگر می‌باشد. انواع ضدجوش از جمله کرم ضدجوش فوری ، کرم آبرسان و ضدجوش ، کرم ضدجوش رنگی ، سرم ضدجوش ، شامپو بدن ضدجوش، ماسک خاک رس صورت ضدجوش ، ژل شست و شو ضدجوش ، میسلارواتر ضدجوش ، تونر ضدجوش و... در شرکت زیبا رویان نفیس تولید میشود.

تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن

تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن

لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات تولید قراردادی انواع اسکراب صورت، تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن (پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد. ما به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود آماده تولید تمامی انواع اسکراب هستیم.

تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان

تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان

لابراتوار آرایشی زیبا رویان نفیس آماده عقد قرارداد در ظرفیت خالی تولید برای محصولات کرم‌های آبرسان و انواع آن (اسپری آبرسان/سرم آبرسان) و همچنین انواع کرم مرطوب کننده می‌باشد. ما به واسطه تیم تحقیق و توسعه خود می‌توانیم این محصولات را در بافت‌ها و سبک‌های متفاوتی برای برند شما در ظرفیت خالی تولید کنیم.

تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن

تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن

شرکت زیبا رویان نفیس به واسطه خطوط تولید مدرن و اتوماتیک خود آماده تولید در ظرفیت خالی انواع لوسیون بدن در تیراژ بالا برای برند شما می‌باشد. ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس توانایی تولید لوسیون بدن در طیف بافت‌های بسیار گوناگونی هستیم، همچنین شما می‌توانید مواد موثره مختلفی را در این محصول انتخاب کنید.

1234
دی ان ان