[textarea content='PGRpdiBjbGFzcz0iaGVhZGVyLWNvbnRlbnQtd3JhcCI+IDx1bCBjbGFzcz0idG9wYmFyLWNvbnRhY3QiPjxsaT48YSBocmVmPSJodHRwczovL2luc3RhZ3JhbS5jb20vbmFmaXNvdXRzb3VyY2U/aWdzaGlkPU16UmxPREJpTldGbFpBPT0iPjxzcGFuIGNsYXNzPSJmYWIgZmEtaW5zdGFncmFtIj48L3NwYW4+PC9hPjwvbGk+PC91bD4gPC9kaXY+' id='113664' /]
تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن

تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن

شرکت زیبا رویان نفیس به پشتوانه تیم قدرتمند خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته بر روی محصولات تخصصی پوست کار کند و یکی از این محصولات کرم‌های دست و ناخن هستند، که با کمک مواد موثره گیاهی عملکرد خوبی دارند. بعد از کاشت و ترمیم ناخن، بسیار حساس و ضعیف می‌شوند و شما باید از محصولات مراقبت از ناخن ایده آل برای ترمیم آن استفاده کنید. برای بازدید از شوروم و نمونه محصولات ما می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. اگر قسط سرمایه گزاری در صنعت آرایشی و بهداشتی را دارید یکی از راه‌های مطمئن همکاری با لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس است زیرا به واسطه تاسیس کارخانه ما در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان شما نگرانی واردات اقلام بسته بندی خود را ندارید و می‌توانید از مزیت‌ها و امتیازات این مناطق بهره‌مند شوید. تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن (پرایوت لیبل کرم دست و ناخن/ تولید قراردادی کرم دست و ناخن) با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس ، برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. می‌توانید محصول کرم دست و ناخن را در انواع بافت و همچنین انواع بسته بندی از جمله تیوپ و پمپ و ظروف جار سفارش دهید.
استفاده از کرم ناخن در روتین مراقبت از دست و ناخن‌ ها و درمان شکنندگی ناخن یک ضرورت است. این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان یافت که به وضع سلامت ناخن و دست‌های خود اهمیت ندهد. معمولا به انواع کرم‌های نرم‌کننده و تقویت‌کننده ناخن‌ها، کرم ناخن گفته می‌شود. کرم ناخن در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که شامل کرم نرم‌کننده ناخن و کوتیکول و کرم تقویت‌کننده ناخن است که بهتر است برای سلامت نگه داشتن ناخن‌ها و همچنین درمان شکنندگی ناخن‌ ها و لایه لایه شدن از آن‌ها استفاده کرد. کرم دست و ناخن قادر است تا از بروز خشکی و چروک جلوگیری کرده و در نتیجه پس از انجام مانیکور و پدیکور مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به استحکام ناخن و پوست دست کمک می‌کند و می‌تواند مواد مغذی مورد نیاز پوست و ناخن را هم تامین کند.
روغن نارگیل برای تقویت و استحکام ناخن: این روغن از میوه درخت نارگیل گرفته می‌شود. روغن نارگیل سرشار از نوعی اسید چرب به نام اسید لوریک بوده و می‌توان گفت بهترین روغن برای تقویت ناخن است. افزایش دوام و استحکام ناخن‌ها، کمک به درمان قارچ شدید ناخن و جلوگیری از بروز قارچ از فواید روغن نارگیل است. لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس پیشرو در ارائه خدمات پرایوت لیبل تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
روغن زیتون برای ترمیم ناخن: یکی از روغن‌های مفید برای تقویت کردن ناخن و سفت شدن آن، روغن زیتون است. روغن زیتون حاوی مقدار زیادی چربی اشباع نشده است و با دارا بودن ویتامین E، علاوه بر کمک به رشد ناخن‌ها، برای پوست اطراف ناخن نیز بسیار مفید است. زیرا این ویتامین موجب تقویت کوتیکول و نرمی و لطافت پوست اطراف ناخن می‌شود. همچنین پلی فنول موجود در روغن زیتون خواص ضد قارچ و ضد باکتری دارد. علاوه بر آن این روغن با افزایش گردش خون، موجب ترمیم ناخن‌های آسیب دیده و بهبود کیفیت بافت آن‌ها می‌شود. تولید پرایوت لیبل کرم دست و ناخن در شرکت زیبا رویان نفیس با برند شما امکان پذیر می‌باشد.
روغن جوجوبا برای تقویت ناخن‌های ضعیف: روغن جوجوبا از دانه گیاهی به همین نام گرفته می‌شود و از گذشته برای مصارف دارویی کاربرد داشته است. ساختار روغن جوجوبا با دیگر روغن‌های گیاهی متفاوت بوده و در اصل نوعی روغن سیر نشده است که با ایجاد یک لایه محافظ روی ناخن، موجب حفظ رطوبت در آن می‌شود. روغن جوجوبا برای تقویت ناخن و پوست اطراف ناخن تاثیر زیادی دارد. تولید در ظرفیت خالی کرم دست و ناخن در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان ، با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس امکان پذیر می‌باشد. روغن هسته انگور برای جلوگیری از شکنندگی ناخن‌: روغن هسته انگور سرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن و ویتامین‌های C و E است که فواید زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش استحکام و تقویت ناخن‌ها اشاره کرد. اگر قسط تولید قراردادی کرم دست و ناخن را دارید می‌توانید با همکاران ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید. روغن بادام تلخ برای رشد ناخن: روغن بادام تلخ یکی از بهترین روغن‌ها برای ناخن می‌باشد. زیرا سرشار از ویتامین‌های B و E است و موجب تقویت ناخن‌ها و افزایش رشد و استحکام آن‌ها خواهد شد.
روغن آووکادو برای جلوگیری از خشکی ناخن: روغن آووکادو یکی از ارزشمندترین انواع روغن‌ها است که منبع غنی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین‌های A و E به همراه اسیدهای چرب ضروری می‌باشد. پتاسیم موجود در این روغن نیز با کمک به تولید کراتین، موجب تقویت ناخن‌ها و جلوگیری از شکنندگی و خشکی آن‌ها می‌شود. واحد بازرگانی شرکت زیبا رویان نفیس مواد اولیه خود را به خصوص روغن‌های مفید در محصولات را از شرکت‌های معتبر اروپایی مانند شرکت ناتراتک فرانسه خریداری می‌کند. برای تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی (پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی) می‌توانید با همکاران ما در لابراتوار آرایشی و بهداشتی نفیس در ارتباط باشید.
کرم‌های مرطوب کننده دست و ناخن دارای ویژگی‌های موثر نظیر مواد مغذی ،تقویت کننده و استحکام بخش پوست دست و کوتیکول ناخن می‌باشد. مععمولا کرم‌های دست و ناخن حاوی پروتئین هیدرولیز شده کراتین جهت تقویت پوست و استحکام ناخن، روغن مارولا به عنوان مرطوب کننده و جلوگیری از پیری زودرس پوست، عصاره گل همیشه بهار جهت کاهش التهاب و بازسازی پوست خشک و آسیب دیده، روغن هسته انگور موثر در بازسازی پوست، آنتی اکسیدان و سرشار از اسید چرب امگا 6 می‌باشند.
شرکت زیبا رویان نفیس ارائه دهنده خدمات تولید در ظرفیت خالی آرایشی و بهداشتی(پرایوت لیبل آرایشی و بهداشتی/تولید قراردادی آرایشی و بهداشتی) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان می‌باشد.
مطالب مرتبط:
تولید در ظرفیت خالی تینت لب/ پرایوت لیبل تینت لب.
تولید در ظرفیت خالی رژگونه/ پرایوت لیبل رژگونه.
تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن/ پرایوت لیبل لوسیون بدن.
تولید در ظرفیت خالی کرم آبرسان/ پرایوت لیبل کرم آبرسان و مرطوب کننده.
تولید در ظرفیت خالی اسکراب صورت و بدن/  پرایوت لیبل اسکراب صورت و بدن.
تولید در ظرفیت خالی ضدجوش/ پرایوت لیبل ضدجوش.
تولید در ظرفیت خالی ضدلک/ پرایوت لیبل ضدلک.
تولید در ظرفیت خالی ضدچروک/ پرایوت لیبل ضدچروک.
تولید در ظرفیت خالی ماسک ورقه ای/ پرایوت لیبل ماسک ورقه ای.
تولید در ظرفیت خالی لاک و پد لاک ناخن پاک کن/ پرایوت لیبل لاک و پد لاک ناخن پاک کن.

انتخابگر پوسته

دی ان ان